Blastov Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Hoi, Ik zoek iemand die intresse heeft om een template te maken voor Hyperheid.nl, mischien ken je de site al. We hebben uiteraad al een template zoals je al ziet maar hij is wat te simpel en wat te klein. Ik zoek dus een ervaren template-maker die een nieuwe wil maken. Details volgen als hier eimand intresse heeft. Degene die hem maakt ontvangt €20. Reageren
Ewoud Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Hoi,Ik zoek iemand die intresse heeft om een template te maken voor Hyperheid.nl, mischien ken je de site al. We hebben uiteraad al een template zoals je al ziet maar hij is wat te simpel en wat te klein. Ik zoek dus een ervaren template-maker die een nieuwe wil maken. Details volgen als hier eimand intresse heeft. Degene die hem maakt ontvangt €20. Ben wel geintresseerd, maar moet even de laatste zaken regelen van een andere site waar ik aan werk. Wat je krijgt als hij klaar is: Benodigde bestanden Code in XHTML en CSS Bewerkt: 31 augustus 2006 door Ewoud Reageren
Blastov Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Oki, dankjewel en die xhtml en css bestanden die kun je gewoon op een ftp plaatsen en je site werkt ? (sorry maar ik ben een n00b op dit gebied). Template details: Veel kleuren en dan met name lichte kleuren (geel, oranje, rood, licht groen, licht blauw etc.) Mooist zou zijn in een regenboog effect. Genoeg ruimte voor een verticale navigatie bar. Template moet 2x zo groot zijn als de huidge. Dat is 't wel zo'n beetje. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik denk dat ik misschien ook wel een Layout kan maken, maar als Ewoud het doet is het ook goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.