Shaguar87 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 hey kan iemand mij de flight school fixen (alles goud aub!) en ook de eerste asset missie van de airstrip... geen cheats/geen mods! alvast bedankt!!! GTASAsf1.b
SummerBase Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Learning to Fly - Passed! Ik heb de missie: 'Learning to Fly' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je allemaal kleine oefeningen behalen bij elke oefening moet je minimaal 70% behalen. Ik heb bij iedere oefening behalve Parachute onto Target goud oftewel 100% behaald. Ik hoop dat je er wat aan hebt, want daarom gaat het natuurlijk. Hier nog even een overzicht van de oefeningen en het behaalde procenten percentage de savegame van deze missie vindt je gebundeld met N.O.E onderin de bijlage: Beloning: Flying Skill Take Off : Goud! (100%) Land Plane : Goud! (100%) Circle Airstrip : Goud! (100%) Circle Airstrip and Land : Goud! (100%) Helicopter Takeoff : Goud! (100%) Land Helicopter : Goud! (100%) Destroy Targets : Goud! (100%) Loop the Loop : Goud! (100%) Barrel Roll : Goud! (100%) Parachute onto Target : Zilver (97%) N.O.E. - Passed! Ik heb de missie: 'N.O.E.' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows (Vliegveld) dit ligt in de Desert. Als je bij Verdant Meadows (Vliegveld) bent aangekomen moet je in het rondje stappen bij de Rustler. De missie: 'N.O.E.' zal starten en Toreno komt je vertellen dat je naar Angel Pine moet vliegen. Daar moet je een aantal goederen boven het dorp droppen, want een aantal mede werkers van Toreno hebben dat met spoed nodig. Jij bent hun helpende enige helpende hand en je moet daarom ook met de Rustler naar de medewerkers vliegen om de goederen af te leveren. Stijf op vanaf Verdant Meadows en vlieg naar de Big Ear (Die grote Sataliet) en vervolg zo je weg naar het vlieg. Als je daar bent aangekomen vlieg je naar San Fierro Airport. Dan ga je via de Snelweg oftwel de weg op palen Richting Angel Pine. Onderweg zal je een bouwplaatst tegen komen als je die tegenkomt zit je goed, ga dan naar rechts en als het goed is ben je nu in de buurt van Mount Chilliad (Die hoge Berg). Vlieg dan naar het Rondje en je zal de goederen boven Angel Pine droppen. Nu moet je weer terug vliegen langs de weg waar je via de heen weg ook langs kwam. Dit is dus één van de beste manieren om deze missie te halen, want veel mensen hebben er nog duidelijk moeite mee. Ik denk dat dit komt, omdat ze door het bos vliegen en je weet eht bij een bos moet je niet wezen met een vliegtuig. Over het open water is veel makkelijker en veiliger en het kan je natuurlijk een hoop tijd schelen. Qua falen, maar dan nog iets leer van te voren ook goed de Rustler te besturen. Probeer anders de oefeningen in de Vliegschool. Ze zeggen altijd oefening baart kunst, en dat is ook zo. Beloning: $15.000 Bewerkt: 31 augustus 2006 door SummerBase
Shaguar87 Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 helemaal top man!!!! egt te gek! ik zal zelf nog wel proberen om die laatste gouden plak te behalen bedankt man!
Recommended Posts