S 1888 R Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 In San Fierro moet je die missie doen van CJ (de 2e) waarin je een auto in een garage moet stelen en terugbrengen met wiet erin en dan iemand neppen Maar daarna kan je voor valet spelen bij dat hotel...lijkt me wel kick Dus er stond dat dat uniform is toegevoegd aan mn klerenkast... maar waar kan ik mn klerenkast in San Fierro vinden? :S Alvast bedankt Reageren
knepman Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 hij komt in je safe house als je die nog nie hebt in san fierro moet je er eerst ff 1 kopen Reageren
S 1888 R Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Bij specials? :S Maakt het niks uit welke gebouw je koopt? Al die huisjes icoontjes kunnen? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) Bij specials? :SMaakt het niks uit welke gebouw je koopt? Al die huisjes icoontjes kunnen? ja maakt niks uit, en dan naar binne lopen en dan in je huis zoeken voor nog een geel pijltje dan kom je in je garderobe Bewerkt: 2 november 2004 door CJ-SA Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 bij specials staat die 1 keer is genoeg ... Reageren
Majus Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 jah sorry ik weet niet hoe dat komt , is echt wel iri Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.