Clowntje_93 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 (bewerkt) Heey mensen als ik naar mijn eigen mp3 nummers wil luisteren op user track player of zoals herriem, frostiemen en dutchy3010 het noemen, 'herrie fm', dan krijg ik alleen maar reclame! Maar ik weet zeker dat ik mijn nummers in de goede folder heb opgeslagen! Mijn Documenten/Gta San Andreas User Files/User Tracks weet iemand wat ik fout doe? Alvast bedankt! Bewerkt: 31 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Dan heb jij ze waarschijnlijk niet gescant. Dit doe je zo: start 'GTA SA' op en ga naar Options, ga dan naar Soundoptions/settings. Eenmaal daar gekomen druk je op Scan User Tracks nu worden je muziekbestanden gescant. Als het klaar is Load je je game en scroll je naar de Usertrack Player. Als het het goed is doen ze het nu wel. Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 en als je daarna alsnog alle reclame weg wil hebben, zet play mode om in sequence of ramdom ipv radio Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 31 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 oke bedankt nu doet ie het van mijn part mag er een op Reageren
Donwell Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Zorg ook dat het alleen MP3 bestanden zijn, anders doen ze het alsnog niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.