Jump to content

welke photoshop gebruiken jullie ?

Recommended Posts

Geplaatst:
welke photoshop wordt en gebruikt voor die tut's ?

Verschillend; ik denk dat de meeste mensen best wel up-to-date zijn met de versies van Photoshop, we hebben het dan over CS en CS 2. Ik gebruik de versie CS en dat bevalt me tot nu toe perfect, als je ook de nieuwste versie wil hebben om de turoials te volgen raad ik je aan op de site van Adobe te kijken voor een demo.

Geplaatst:
ik wil die tut's volgen dus kan ik dan beter cs of cs2 hebben ?

wie weet dit ?

Ik gebruik zelf Adobe Photoshop 8.0, heerlijk programma en je kunt met gemak al de Adobe Photoshop tutorials mee volgen.

Het verschil tussen Adobe Photoshop 8.0 en CS2 is dat CS2 voorzien is van een aantal nieuwe functies die je maar met een aantal klikjes hoeft te doen en bij 8.0 is het wat lastiger. Zo heeft CS2 ook nieuwere filters. Maar om een tutorial te kunnen volgen heb je aan 8.0 meer dan genoeg, en aan CS2 al helemaal. Het enige waar je een beetje moeite mee kunt krijgen bij CS2 tutorials is dat sommige dingen anders worden uitgelegd en wordt gedaan, dan je meestal bij 8.0 zou doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik Paint Shop Pro 9, daar heb ik mijn sig ook mee gemaakt. Ik ben er wel trots op. :)

>>> Door .Levi.: Moet je ook zeker zijn. Trots zijn op je eigen creaties! ;) <<<

Ben ik ook .Levi.!

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat het verstandig is dat dit topic op slot gaat, aangezien er alleen werd gevraagd welke versie handig is voor tutorials.

>>> Door .Levi.: Froop er wordt gevraagd welke photoshop versies wij gebruiken voor al die tutorials. Geen reden om dan het topic te gaan sluiten als iemand al gezegt heeft welke versie hij/zij gebruikt. Dit topic kan gewoon open blijven zodat meer mensen hun mening erover kwijt kunnen welke versie ze gebruiken voor de tutorials en waarom. ;) Een topic hoeft sowieso niet altijd op slot als het antwoord al gegeven is in sommige gevallen. <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Let wel op de prijs ACID, Photoshop CS is een professioneel programma, met een professionele prijs. Als het om geld gaat, kan je ook heel makkelijk photoshop elements kiezen. Dit programma is ook heel uitgebreid, en een stuk goedkoper. Het is maar een advies!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...