Jump to content

Vaagheid: Massas foutmeldingen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik had SA:MP Geinstalleerd, en toen klikte ik op de snelkoppeling en toen kreeg ik 100 foutmeldingen ofzo, achter elkaar! ht was bijzonder irritant!

weet iemand waardoor dit kan komen? ik heb een downgrader naar V1 gebruikt en MTA Sa geinstalleerd.

licht het misschien aan 1 van deze dingen?

Geplaatst:

Hoi Flipkip dit is volgens mij een bekend probleem dit is volgens mij Acces Violation. Ik weet het niet zeker, want je hebt geen screen mee gegeven met daarop de foutmelding, maar ik heb nog niet iemand erover gehoord dat het een andere foutmelding was bij een Massa Foutmelding. Die komt dus volgens mij alleen maar voor bij Acces Violation. Het zit hem in de browser, je kent hem vast wel het scherm waar mee je een server binnen gaat. Nou kunnen we hoog of laag spreken maar je moet natuurlijk het probleem oplossen. Hierop heeft het Sa-mp team een patch/fix uitgebracht die kan je 'hier' (als directe link) downloaden. Je pakt hem simpelweg uit met Winzip en je plaats het .exe bestand op het bureaublad en je klikt erop instaleren. Dan herstart je eventueel de computer en dan klik je nogmaals op de Snelkopelling van Sa-mp en dan kun je kijken of hij het doet of niet doet, als hij het niet doet moet je even een screen maken van de foutmelding en aan ons geven. Ik hoop dat je begrijpt wat het probleem is, ondanks het feit dat ik niet zo goed in kon schatten wat er precies aan de hand is gezien een foutmelding. Hopelijk werkt dit, mocht er naast dit nog wat anders zijn zeg het maar gerust hoor. :Y

Geplaatst:

Ik heb op de snelkoppeling van die patch geklikt, dat is goed neem ik aan? maar nu: waar kan ik de servers vinden?

Geplaatst:

Gelukkig dat je Sa-mp nu werkt. Nou zal ik je andere vraag even oplossen Philip. Als je dat scherm oftewel Sa-mp browser open hebt zie je onderaan drie tabbladen namelijk: Favorites, Internet en Official. Kies dan Internet zoals Advancegta al zei, Favorites kun je gebruiken als je een IP van iemand anders krijgt om naar een server te linken dat doe je dan met ; add Favorite. Even over jou probleem als je op Internet zit druk je tweemaal op een server naam achter elkaar en dan druk je op Connect en je zult een connectie/verbinding opbouwen met de server waarna je in de server beland. Ik heb ook nog even een screen gemaakt om het ietwat duidelijker te maken, kijk eens aan: Ik hoop dat het verder lukt Philip;

philipmn4.th.png

Geplaatst:

Het is gelukt, maar soms komt er een venster met error codes, dat gebeurt vaak als ik veel keer op de muis klik, hoort dit zo?

Geplaatst:
Het is gelukt, maar soms komt er een venster met error codes, dat gebeurt vaak als ik veel keer op de muis klik, hoort dit zo?
Af en toe crashed SA:MP (dit niet echt door SA:MP zelf, maar door brakgecode scripts voor SA:MP).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...