-Niels- Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 eej, ik heb laatst ad-aware 1.05 gedownload! het blokkeert en gooit al je rotzooi van je comp. af! tis een supergoed programma voor als je je rotzooi weg wilt halen blokkeren! wil je de site waar je et kan downloaden stuur ff een PMtje!! mzzls Reageren
killerbee Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 eej,ik heb laatst ad-aware 1.05 gedownload! het blokkeert en gooit al je rotzooi van je comp. af! tis een supergoed programma voor als je je rotzooi weg wilt halen blokkeren! wil je de site waar je et kan downloaden stuur ff een PMtje!! mzzls uhm is ad-aware 6.0 niet nieuwer of je hebt een hele oude of ik heb een oude maarja 1.05 is lager dan 6 dus ik denk dat je een oude hebt Reageren
D-kun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 idd, das lang niet de nieuwste versie :rolleyes: Reageren
RTS Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Ja die is wel heel oud dan,, maar dit is denk ik al bij de meeste bekend Reageren
Arjen Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Gebruik Ad-Aware SE, geen Ad-Aware 6.0.. Reageren
killerbee Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Gebruik Ad-Aware SE, geen Ad-Aware 6.0.. wat is het verschil tussen die 2? Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik heb ad-aware SE ook!! geen 6.0 en er staat onderin active build 1.05 maar tis een goed progje Reageren
Robienske Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Ik heb ad-aware SE 1.5 en dit is voorlopig de nieuwste versie. Hij is trouwens al lang uit. Reageren
Marius Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Precies waren hij het over had is versie 6.0 build 1.05 Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) jepz http://img23.exs.cx/img23/4985/Ad-ware.jpg[/img]"]Ad-Aware SE zie dit plaatje!!!! Bewerkt: 3 november 2004 door <-AC->BaDmAn Reageren
Arjen Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Gebruik Ad-Aware SE, geen Ad-Aware 6.0.. wat is het verschil tussen die 2? Ad-Aware 6 zoekt alleen standaard files op in opgeslagen mapjes waar jezelf heel makkelijk bij kunt. Ad-Aware SE zoekt veel dieper (system32) .. Reageren
-Niels- Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) ja deze is egt aan te raden vind ik alleen in het bgin heb ik altijd zon klote site Portal ofzo ik verwijder die en zet mijn startpagina er weer op en als ik men comp. afsluit en dan weer aan doe heb ik de site weer en hij verwijdert hem ook nie met ad-aware :angry: en ik wil dat wel heel graag kan iemand me daar ff meehelpen? alvast thnx Bewerkt: 3 november 2004 door <-AC->BaDmAn Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 www.spysweeper.com wedde dat tie nog wat vind Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 wat is dat dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.