.Timothy Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb even GTA SA niet bij de hand omdat ik even op een andere pc werk maar ik maak vanmiddag wel even een screen.............. Maar hier is mijn vraag: "Wat betekent dat truck-tekentje op de radar???" Als je het misschien al weet reageer dan maar alvast maar vanmiddag komt pas een screen......... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb even GTA SA niet bij de hand omdat ik even op een andere pc werk maar ik maak vanmiddag wel even een screen..............Maar hier is mijn vraag: "Wat betekent dat truck-tekentje op de radar???" Als je het misschien al weet reageer dan maar alvast maar vanmiddag komt pas een screen......... Poeh, ik denk dat daarmee de Trucking Missions bedoelt worden. Die missies worden beschikbaar nadat je de missie Tanker Commander hebt gedaan van Catalina. In totaal heb je 8 Trucking missions, en na het voltooien ervan krijg je een asset van $2.000,-. Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Dat Truck teken is niet zo heel moeilijk na een missie van Catalina die ik gister voor je gehaald hebt namelijl: Tanker Comander krijg je zo'n teken hier kun je de zo gehete Trucking Missions doen. Je kan dus gewoon daar een aantal missie's doen je moet dus dingen vervoeren en dergelijke het is best leuk en je kan er een aardig zak-centje mee verdienen. Ze tellen niet mee voor de verhaal lijn, maar wel voor de 100%. Het zijn er volgens mij 8 en als je het behaald hebt krijg je zo'n Asset oftewel Dollar Pick-up waar je per dag $2000,- op kan halen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders kan je het altijd nog even vragen. Edit: -Matthijs- was me weer eens voor. Bewerkt: 1 september 2006 door SummerBase Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Okeej bedankt! Geeft niet hoor SummerBase van dat late reactie-tje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.