Output Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 Oke, ik lees dat er op site downloads zijn voor een Map Mod. Je weet wel, zo'n mod waar je de map helemaal mee veranderd. Nu wil eigenlijk zelf wel zo'n map maken maar ik weet niet met welk programma dat kan... Ik hoop dat een van jullie het antwoord heeft? Verde coole site guys... keep it on! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2006 Oke, ik lees dat er op site downloads zijn voor een Map Mod. Je weet wel, zo'n mod waar je de map helemaal mee veranderd. Nu wil eigenlijk zelf wel zo'n map maken maar ik weet niet met welk programma dat kan... Ik hoop dat een van jullie het antwoord heeft?Verde coole site guys... keep it on! Ik denk dat je deze vraag beter in het Modding gedeelte kan vragen, >hier< bijvoorbeeld. In ieder geval ik weet niet of je bekend bent met modden waarschijnlijk niet. Maar ik raad je aan eerst laag te beginnen, bijvoorbeeld een texture maken, en dan stapje voor stapje naar boven. Als je dan boven bent, weet je veel over modden en dan zou ik pas beginnen met zoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Oke, ik lees dat er op site downloads zijn voor een Map Mod. Je weet wel, zo'n mod waar je de map helemaal mee veranderd. Nu wil eigenlijk zelf wel zo'n map maken maar ik weet niet met welk programma dat kan... Ik hoop dat een van jullie het antwoord heeft?Verde coole site guys... keep it on! met moo mapper. kijk ff op gtagames.nl tussen vc editors en tools. succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.