Jump to content

Wu Zi Mu en die erna

Recommended Posts

Geplaatst:

't lukt me op de seconde niet!

Telkens knal ik tegen iets vreemds op ik heb al tot 's ochtends gewacht maar op dezelfde plek zie ik dan niks!

Ik heb gesaved bij het dichtsbijzijnde savehuis!

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik wel :Y.

Wu Zi Mu - Mission Passed!

Beloning: $5000

Dit is een racemissie. Het is niet zo'n lange race, maar de moeilijkheid zit hem denk ik aan de vele zandpaadjes waar dus minder grip is. Ik gebruik altijd of de Buffalo of de Rancher. Deze keer heb ik de Buffalo gebruikt, omdat ik geen zin had om een Rancher te zoeken. :engel:

Farewell My Love - Mission Passed!

Beloning: Papieren van de garage in Doherty.

Deze race is precies omgedraaid met Wu Zi Mu. De moeilijkheid aan deze missie is dat je niet zelf een goede auto kunt uitzoeken, maar dat je het met de ZR 350 moet doen. En die heeft nog een stuk minder grip op de weg. Maar zoals altijd, oefening baart kunst. En deze missie veel doen betekent natuurlijk ook dat je de weg uit je hoofd weet, wat dus altijd handig is zodat er geen onverwachte opstakels meer komen.

Sorry dat het wat langer duurde, ik had wat technische problemen met mijn GTA San Andreas. Maar het is uiteindelijk nog wel gelukt zoals je ziet. Geen cheats/mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. De volgende missie is van The Truth. Veel succes daarmee!

GTASAsf8.b

Bewerkt: door Dutchy3010
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...