~Mario~ Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Hallo beste mensen, ik zoek een nieuwe videokaart voor in me laptop, maar ik weet niet precies welke videokaart in me laptop past, ik heb een Acer aspire 3630, of kan ik die videokaart die nu in me desktop zit, een ati radeon 9200 Se 128 mb gewoon ook gebruiken om in me laptop te doen, of past dat allemaal niet? Bewerkt: 1 september 2006 door ~Mario~ Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Nou dat is moeilijk in te schatten ~Mario~ ik had het er met jou al over op msn en daar vroeg je precies hetzelfde ik ben daarna nog even opzoek gegaan en dan kan ik hier uiteraard wel even het antwoord geven. Ik had je al uitgelegd dat als je een Onboard Videokaart hebt niet kunt switchen van een Videokaart of je moet natuurlijk een nieuwe moederbord kopen dit is gedaan omdat veel notebooks te warm en te groot werden door grafische kaarten. Dus waarom niet op het moederbord, veel hebben dit en dan kun je niet verwisselen van Videokaart. In de duurdere type's kan je dat wel, maar helaas bij jou type kan het volgens mij ook niet ik weet het niet 100% zeker, maar de kans dat je het kan aanpassen in jou notebook is vrij klein. Processor type: Intel Celeron M 1.5GHz - 1.6GHzScherm: 15.4" WXGA Videokaart: gedeeld (tot 64MB) (Toont aan dat het Onboard is) Geheugen: 512MB - 1024MB Vaste schijf: 60GB - 100GB (4200rpm) Communicatie: Wireless LAN 802.11 b/g Max. Batterijtijd: 1 uur en 30 minuten Gewicht: 2.8 Kg Volgens mij kan je ook zoiezo geen desktop grafische kaart in een moederbord stoppen deze zijn altijd te groot dus als het zou kunnen dat je er een grafische kaart in kan stoppen moet je toch een nieuwere hebben een zogehete Laptop GPU (Graphic Processor Unit). Ik weet het dat het lastig is, maar Laptops zijn nou eenmaal niet gemaakt om te gamen hoe graag je het ook zou willen. Helaas pindakaas zeggen ze hier in Nederland altijd. Ik kan er niks aan doen, maar mischien een ander wel. Als er nog iets anders is zeg je het maar ~Mario~. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Ja harstikke bedankt voor je informatie Summerbase, maar wat jij zij ben ik het weer niet helemaal mee eens, want jij zegt nou wel een laptop is niet gemaakt om te gamen dat is niet helemaal waar, want ik speel Need for speed Most Wanted daar veel en echt veel beter op dan me desktop, want op me desktop zijn de meeste games sloom en ze stotteren gewoon af en toe, me laptop heeft natuurlijk meer geheugen waardoor hij het wel heel makkelijk aankan, ja het is dan toch jammer dat de videokaart nog net niet zo goed is maar daar is verder dan niets aan te doen, en zo een heel slechte kwaliteit van kleuren en diepte is het niet eens, het is wel jammer dat hij maar 32.0 Mb beschikt, maar daar geef ik dan eigenlijk weer niet zo om, hij werkt goed en ik zie alles perfect de diepte en kleuren, dus in mijn ogen doe ik het er maar gewoon mee. Hierbij toch bedankt voor je informatie Summerbase, Mario Bewerkt: 1 september 2006 door ~Mario~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.