gike Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 hey ik heb battlefield 1942 de demo van gedownload mijn pc is snel genoeg maar als ik online of offline speel is mijn pc snel genoeg maar mijn beeld is heel slecht:alles is zwart met wit en ik kan niks zien dus geen wapen of muren wel een voertuig en als ik mijn weg heb gevonden en ik ga in ht voertuig is mijn beelt hele maal zwart en mijn vraag is als ik de volledige versie gaat kopen gaat dan het zelfde probleem komen of is dat totaal anders dan de demo alvast bedankt Reageren
Dikbuik Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Heb je al geprobeert het opnieuw te installeren, opnieuw de demo te downloaden of je instellingen te verlagen? ik zit nou ff te denken, en ik dacht er ineens aan dat ik een zelfde soort probleem had met BattlefieldVietnam(wel de hele versie). toen heb ik hem een keer opnieuw geinstalleerd en geupdate(wat bij een demo natuurlijk niet gaat) en die flikkerende beelden en onzichtbare gebouwen en andere models kon ik weer zien. Ik hoop dat ik je hier mee voldoende heb kunne helpen Reageren
gike Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 bedankt en na het vele zoeke heb ik een exlusieve update voor de demo gevonden en het werkt bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.