Jon-asses Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Onderwerp: Fifa 06 Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: z.s.m Hoef ik nog meer te zeggen? Oja, ik lever mijn signature na jouw signature in. Edit : Froodooo heeft afgesproken om met mij de battle te doen. Dus deze battle is bezet! Bewerkt: 3 september 2006 door Jon-asses
Froodooo Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Hier is de mijne. En hij is trouwens gemaakt van dit plaatje: Klik!
Jon-asses Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Hé, jouw signature is veel te mooi! Daar kan ik niet tegen op hoor . Nou hier toch nog even de beide signature's. Jon-asses : Froodooo : Veel succes Froodooo ! Bewerkt: 4 september 2006 door Jon-asses
DaddyPimp Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Froodoo, ik vind die van Jon een beetje raar met de doorzichtige voetballer.. Bij Froo vind ik de text en effecten wel relaxt..
.Levi. Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Battle verlengt t/m 8 september.
.Levi. Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Battle verlengd t/m 9 september. Niemand wilt blijkbaar stemmen dus doe ik het maar zodat er in ieder geval als er niemand stemt een winnaar uitkomt. Mijn stem gaat naar Froodooo. De signature ziet er in zijn geheel iets beter uit dan die van Jon-asses vanwege de kleuren en de scherpte. Ik vind alleen Ronaldinho er niet zo mooi opstaan. Zijn gezicht lijkt namelijk een beetje overhit, maar ik zie dat je een effect over de hele signature hebt gegooit waardoor dat ook gebeurd bij de voetbalspeler. De tekst is leuk gedaan, maar het kan echt stukken beter. Outerglow past er niet bij, want zo ziet het er wel naar uit. Ook gaat de tekst door een beetje licht waardoor het een beetje vaagjes wordt. Maar in het geheel ziet de signature er beter uit en heeft het een leuk kleuren gebruik wat ik eigenlijk mis bij Jon-asses. Jon-asses, je had Fifa 2006 niet zo doorzichting moeten doen, maar het naarvoren moeten laten knallen!
.Levi. Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Jammer dat er weinig mensen hebben gestemd, helaas.. Maar gelukkig is er een winnaar uitgekomen elke keer verlengen beginnen wij ook moe van te worden. Winnaar is geworden, Froodooo en hij heeft +1 punt verdiend voor in de Ranking. De verliezer is geworden Jon-asses, volgende keer beter. Topic closed & Ranking updated.
Recommended Posts