Svenie Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Onderwerp: Dragonball Z Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Extra: Ik ben een beginner, ik kan geen border maken dus wil je die ook weg laten ? @ Ik lever hem na mijn tegenstander in.
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Ik heb nog nooit tegen jou gebattled wel? Zin tegen mij? Btw: Border maak je als volg: Maak een nieuwe layer, druk op CTRL + A, ga dan naar edit > stroke. 1 px / center. Klaar = Svenie! Edit: Wat moet dit in showroom? Bewerkt: 1 september 2006 door -Matthijs-
Svenie Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Ok, ik neem het graag tegen je op. Ik laat wel nog even de border weg. En vergeet niet: Ik ben een beginner! >>> Door .Levi.: Verplaatst naar Graphics-Battles & Contests.<<< Bedankt .Levi. Bewerkt: 1 september 2006 door Svenie
Svenie Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Svenie: -Matthijs- : Veel succes -Matthijs-. Bewerkt: 3 september 2006 door Svenie
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik stem op -Matthijs, die van hem is duidelijk meer aangedaan. Ook vind ik de tekst mooier. Svenie, ik zou nog wat werken aan je background, iets voller maken, dan ziet er vast beter uit.
Rick.H Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik stem -Matthijs- vind die achtergrond mooier dan die van Svenie
DaddyPimp Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Matthijs, het geheel is veel mooier.. Ook het logo is erg leuk gelukt (van die ene Tut toch?) De achtergrond vind ik erg vet geworden..
Mazzeltje Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Mijn stem gaat ook naar -Matthijs-. Er is wat meer te zien in zijn Signature en daarom vind ik hem net iets mooier dan die van Svenie. Maar die van Svenie is alles behalve lelijk.
.Levi. Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Winnaar -Matthijs- +1 punt. Verliezer Svenie. Closed.
Recommended Posts