Jump to content

Geen Asset.

DenkaanHenk

Recommended Posts

Er is geen Asset meer bij Cherry Poppers Ice Cream Factory.

Ik heb de missie Distribution al gelijk gehaalt toen ik het bedrijf had gekocht.

Het teken van het bedrijf staat niet op de rader als ik een stuk weg ben van het bedrijf.

Hoe komt dit nou ?

Delen op andere websites

Je haalt Cherry Poppers Ice Cream Factory bij het behalen van 50 ijsjes deze kun je het beste op Starfish Island verkopen, maar goed het Asset moet er normaal gesproken gewoon staan. Deze blijf je uiteraard niet zien als je ver van de Cherry Poppers Ice Cream Factory weg loopt als je weer dichterbij komt moet je hem gewoon zien op de radar, want als je al de bedrijven bij elkaar hebt verzamaled raakt de radar ook harstikke vol. Dit heb je ook bij Sa alleen de missie's die je nog moet doen zie je op de radar als je verder weg bent en zo is dat ook bij Vice City, maar als je dat hele Asset niet zien dan betekend hebt dat je die missie nog niet hebt behaald of dat we te maken hebben met een bug en dat is uiteraard iets minder als dit het geval is heb je dan ook mod(ificatie)s gebruikt? Verder zou ik het niet weten ik hoop dat je het nu een beetje snapt/begrijpt. Veel succes verder nog, en mocht er nog iets anders wezen zeg het maar gerust hoor! :)

Delen op andere websites

Dat is raar. Ook als je deze missie van de Cherry Poppers Ice Cream Factory allang hebt uitgespeeld dan staat het teken van het bedrijf nog steeds op de radar als je het bedrijf nadert. Zou je je savegame even kunnen plaatsen om te zien wat er aan de hand is?

Delen op andere websites

Ik kijk even snel.. :Y

----------

Ik heb even gekeken, ik heb niets bijzonders gezien of een fout ontdekt. Ik snap ook niet wat er aan de hand is. Weet je zeker dat je 50 deal achter elkaar hebt gemaakt zonder te stoppen, misschien heb ben je per ongeluk uitgestapt. En ben je na die 50 deals ook niet opgepakt?

Dus ik denk dat het slim is om hem op nieuw te doen, doet hij het daarna nog niet dan kan het best eens zijn dat je een bug te pakken hebt. En heb je verder ook geen mods gebruikt die het spel schadelijk kunnen maken?

Bewerkt: door -Matthijs-
Delen op andere websites

Ik heb je savegame even bekeken en ik zag dat je geen 50 ijsjes hebt verkocht of je hebt ze wel verkocht maar je bent waarschijnlijk vergeten te saven. Ik heb dit ondekt door in je stats te kijken van je savegame. Ik heb in je savegame geen geldasset gezien. Zoals -Matthijs- al zei, kun je beter overnieuw beginnen met het verkopen van die ijsjes.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...