aequitas Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Als ik op het icoon klick van san andreas start het spel helemaal niet op ik heb het al geprobeert om opnieuw op te instaleren maar dat help niet, het kan niet aan de computer liggen want die is net nieuw, en het is een legale CD ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen Tnx and greetz Aequitas Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Hoi Aequitas dat is een lastig probleem toen ik nog een beginner was op dit gebied had ik soms ook wel eens een probleem met het feit dat hij niet opstarte. Dit ligt vaak aan de Gta_Sa.set deze bevind zich in de map: 'GTA San Andreas User Files'. Dit is een bestand die de gevens van de instellingen opslaat en als daar een fout inzit start het spel vaak niet op en dat kan tot het probleem komen dat het niet meer op wil starten. Je kan het bestand: Gta_Sa.set gewoon verwijderen en dan kun je kijken of hij het weer doet. Vaak helpt her-instaleren bij dit probleem ook niet want de map: GTA San Andreas User Files wordt niet verwijderd bij de her-instalatie. Ik hoop dat ik je hier mee geholpen hebt, als er verder dan dit nog iets is kun je het gewoon zeggen. Als dit niet werkt zou je ook wat kunnen vertellen over je nieuwe computer bijvoorbeeld de spec(ificatie)s. Reageren
aequitas Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Die map heb ik niet, omdat het spel nog nooit is opgestart vanwege dat probleem. Setup: AMD 3800+x2 nvidia 7900GT 1024 MB kinston hyper X asus A8N-sli premium mobo Seagate 300 GB Sata daar ligt het dus zeker niet aan alleen als ik op het icoon druk krijg ik zon zandlopertje (niet eens dat ie de CD probeert te lezen) en dan stopt ie er mee. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Krijg je ook geen schijfje in plaats van een muiscursor (pijltje)?????? Reageren
HerrieM Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Controleer als eerste of je de nieuwste drivers voor je videokaart hebt geïnstaleerd. Heb je de DirectX ook meegeïnstaleerd? Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Tja daar kwam ik dus laatst ook achter; instaal DirectX 9.0c staat er als je de dvd erin douwt....... Ik me lam zoeken op internet en dat DirectX niet werken Maar even ontopic: DirectX valt sowieso al af want dan geeft ie een foutmelding: DirectX 9.0 is niet geïnstaleerd; of iets in die trend....... Bewerkt: 2 september 2006 door VWO-er Reageren
Kraay Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Tja daar kwam ik dus laatst ook achter; instaal DirectX 9.0c staat er als je de dvd erin douwt....... Ik me lam zoeken op internet en dat DirectX niet werken Maar even ontopic: DirectX valt sowieso al af want dan geeft ie een foutmelding: DirectX 9.0 is niet geïnstaleerd; of iets in die trend....... Bij mij zei dat dat toch echt niet, ik had me videokaart drivers en DX9 niet geinstalleerd, dan doet je spel het gewoon niet. DirectX 9.0C is trouwens heel simpel te downloaden op microsoft.nl . Zet er de nieuwste drivers op en DX9, en hij zou, lijkt me moeten werken, aangezien je toch wel een mooie pc hebt, moet het geen probleem zijn.. Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ok miss weet ik het probleem ik had dit zelf ook als je het hebt spuit dan speciaal cd schoonmaak spul er op en maak hem droog met een heeeeeel zacht doekje bij mij deed hij moet toen suc6 gta-man2 Reageren
aequitas Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Ik heb direct X zeker geistalleerd, dus ik denk niet dat het daar aan kan liggen, ook heb ik de videokaart drivers geupdate en zelfs de cd schoongemaakt (ook al denk ik dat het daar bijna niet aan kan liggen) maar niets werkt. Ik krijg nogsteeds helemaal niets in beeld! Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Gta-man2 ik denk niet dat het handig is om een Dvd-rom schoon te gaan maken met een schoonmaak middel. Dit is vaak extract spul wat betekend dat het ergens in kan bijten en dat kan een Dvd-rom beschadigen of zelfs defect raken. Als je een Dvd-rom wilt schoon maken moet je de Dvd-rom onder de kraan met lauw water houden en na afloop met een zachte katoenen doek afdrogen meer niet. Gebruik absoluut niks anders dan water, want je weet niet wat de werking is van een schoonmaak middel of een ander middel. Je kan wel speciale Cd/dvd-cleaners gebruiken die zijn er voor gemaakt. Maar hij geeft zelf al aan dat hij het heeft gedaan dus het kan al wezen dat hij het op jou manier heeft gedaan Gta-man2. Niet meer doen dus dit is uiteraard niet slecht bedoeld hoor, maar gewoon als voorzorgsmaatregel. Nou even kijkend naar het probleem van aequitas. Ik ga je wat vragen stellen waarop ik dan weer een soort van oplossing kan geven als het overeenkomt met de dingen die ik er van weet. Hier komen de vragen en als je er geen antwoord op weet dan laat je die vragen maar zitten, maar het is in jou belang. Wat hoor je als je de Dvd-rom in de lade legt? Heb je hem ooit wel eens kunnen spelen? Wat voor type Discdrive heb je: Dvd/cd? Heb je ooit een melding gekregen als je de dvd in de lade gelegd hebt? Kan je op de Dvd kijken via Deze Computer? Heb je ooit gehoord van het Register aanpassen? Als hij al geinstaleerd is wat krijg je als je op het GTA:SA icoon klikt? Hoe heb je je Dvd-rom schoon gemaakt? Op wat voor een manier heb je hem geinstaleerd? Zie je een map Rockstargames > GTA San Andreas in Program Files? Dit is alles wat ik tot nu toe nodig heb om tot een duidelijk antwoord te komen beantwoord nogmaals de vragen eerlijk, want het maakt helemaal niks uit het is in jou belang. Als echt niks hierop werkt gaan we eens kijken in je register mischien staan daar een aantal sleutels verkeerd, maar daar gaan we ons eerst niet druk over maken. Eerst mar eens kijken of we het makkelijk op kunnen meten. Ik ga je echt helpen en we gaan er hopelijk uit komen zodat jij weer San andreas kan spelen. Reageren
AwSom Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Zo te horen heb je het spel dus al wel geinstaleerd ?? Heb je al geprobeerd om naar Deze computer --> Lokaal Station(C:) --> program files(of het mapje waar bij jouw alles instaat) --> rockstar games --> gta San Andreas --> en dan op gta_sa (zo heet de snelkoppeling in dat mapje bij mij) te klikken en kijken of het spel het dan doet. Ik denk dat je dit zelf al hebt geprobeerd, maar zo krijgen we daar in ieder geval meer duidelijkheid over Oja ennuh,, Welkom op het forum Reageren
aequitas Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 1. als ik de cd erin doe hoor je niks maar dat kan ook aan de computer liggen;) maar je krijgt wel het startscherm 2. ik heb de cd van een vriend geleent, en hij heeft het gewoon kunnen spelen, mar ik heb het op mijn cumputer nog niet kunnen spelen 3.Asus Dvd speler 4.je krijgt het startscherm, maar als ik het daar van wil spelen doet hij het ook niet, hetzelfde probleem 5.ja 6.ja uitvoeren -> regedit alleen weet niet waar ik moet zoeke daar 7.alleen een zandlopertje voor 1 sec en dan stopt die, en soms krijg je nog midden in je beeld een plaatje van demoschield 8.met een zachte doek 9.goed 10.nee ik heb het ergens anders neergezet, maar daar zie ik dat wel als ik via de map het spel probeer op te starten krijg ik hetzelfde probleem, en bedankt Reageren
AlexAlmelo Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Ik heb nu ook hetzelfde probleem. Gisteravond nog kunnen spelen :S DirectX staat erop en de drivers zijn de laatste. Ik heb ook een 7900GT en kan m dus ook niet meer spelen Reageren
PJM Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 @AlexAlmelo, hebt je Gta_Sa.set al verwijdert? Hoi Aequitas dat is een lastig probleem toen ik nog een beginner was op dit gebied had ik soms ook wel eens een probleem met het feit dat hij niet opstarte. Dit ligt vaak aan de Gta_Sa.set deze bevind zich in de map: 'GTA San Andreas User Files'. Dit is een bestand die de gevens van de instellingen opslaat en als daar een fout inzit start het spel vaak niet op en dat kan tot het probleem komen dat het niet meer op wil starten. Je kan het bestand: Gta_Sa.set gewoon verwijderen en dan kun je kijken of hij het weer doet. Vaak helpt her-instaleren bij dit probleem ook niet want de map: GTA San Andreas User Files wordt niet verwijderd bij de her-instalatie. Ik hoop dat ik je hier mee geholpen hebt, als er verder dan dit nog iets is kun je het gewoon zeggen. Als dit niet werkt zou je ook wat kunnen vertellen over je nieuwe computer bijvoorbeeld de spec(ificatie)s. Reageren
AlexAlmelo Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) @AlexAlmelo, hebt je Gta_Sa.set al verwijdert?Hoi Aequitas dat is een lastig probleem toen ik nog een beginner was op dit gebied had ik soms ook wel eens een probleem met het feit dat hij niet opstarte. Dit ligt vaak aan de Gta_Sa.set deze bevind zich in de map: 'GTA San Andreas User Files'. Dit is een bestand die de gevens van de instellingen opslaat en als daar een fout inzit start het spel vaak niet op en dat kan tot het probleem komen dat het niet meer op wil starten. Je kan het bestand: Gta_Sa.set gewoon verwijderen en dan kun je kijken of hij het weer doet. Vaak helpt her-instaleren bij dit probleem ook niet want de map: GTA San Andreas User Files wordt niet verwijderd bij de her-instalatie. Ik hoop dat ik je hier mee geholpen hebt, als er verder dan dit nog iets is kun je het gewoon zeggen. Als dit niet werkt zou je ook wat kunnen vertellen over je nieuwe computer bijvoorbeeld de spec(ificatie)s. Probeer dit eens: bij mij bleek het KB917422 te zijn. deze patch verwijdert, en het loopt als een zonnetje... dit is een windows update geweest voor .NET Framwork. deze kun je bij de "add and remove programms" vinden als je "display updates" aangevinkt hebt. Bewerkt: 5 september 2006 door AlexAlmelo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.