aequitas Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ja nu doet hij het Bedankt Reageren
aequitas Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 jonges, ik heb nog een vraagje als ik de muis naar boven doe kijkt hij naar onder en als ik m naar onder doe gaat hij naar boven enig id hoe ik dit om kan draaien zodat ik btr kan schieten xD Greetz Aequitas, Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 jonges, ik heb nog een vraagje als ik de muis naar boven doe kijkt hij naar onder en als ik m naar onder doe gaat hij naar bovenenig id hoe ik dit om kan draaien zodat ik btr kan schieten xD Greetz Aequitas, Ook dit kan je oplossen, start eerst even San andreas op. Ga dan naar options > controller setup > mouse settings > invert mouse verticaly moet dan volgens mij op OFF staan. Als het goed is zal je nu omhoog kijken als je de muis naar boven duwt, en naar onderen kijken als je de muis naar beneden duwt. Reageren
aequitas Geplaatst: 7 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Owja nu doet hij het goed Bedankt Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Probeer dit eens:bij mij bleek het KB917422 te zijn. deze patch verwijdert, en het loopt als een zonnetje... dit is een windows update geweest voor .NET Framwork. deze kun je bij de "add and remove programms" vinden als je "display updates" aangevinkt hebt. ik heb dit probleem ook maar ik wou dit eens proberen ^^^^^^ maar ik snap niet wat ie bedoelt met add and remove programms en waar je display updates vind en waar je dat aan kan vinken Edit: ik heb dat vinkje gevonden en aangezet maar nu kan ik dat KB917422 bestandje niet vinden Bewerkt: 9 september 2006 door The Spanierd Reageren
AlexAlmelo Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Probeer dit eens:bij mij bleek het KB917422 te zijn. deze patch verwijdert, en het loopt als een zonnetje... dit is een windows update geweest voor .NET Framwork. deze kun je bij de "add and remove programms" vinden als je "display updates" aangevinkt hebt. ik heb dit probleem ook maar ik wou dit eens proberen ^^^^^^ maar ik snap niet wat ie bedoelt met add and remove programms en waar je display updates vind en waar je dat aan kan vinken Edit: ik heb dat vinkje gevonden en aangezet maar nu kan ik dat KB917422 bestandje niet vinden Je kunt ook d3d9.dll uit de hoofdmap van GTA verwijderen. Dit is een DLL die bij de speedmeter hoort en op mijn pc voor problemen zorgt. Als je die KB niet kan vinden, dan heb je die niet geinstalleerd. Kijk anders ff bij de update geschiedenis in de WindowsUpdate site. Kep alles in het engels hier, vandaar al dat engelse gelul Reageren
RedNeck Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) wat het gekke is dat mijn gta sa het wel gedaan heeft dus is het zo raar dat ie het nou niet meer doet ow en welke hoofdmap bedoel je gta sa userfiles of die in de program files > rockstar games > Gta San Andreas Bewerkt: 10 september 2006 door The Spanierd Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Gta-man2 ik denk niet dat het handig is om een Dvd-rom schoon te gaan maken met een schoonmaak middel. Dit is vaak extract spul wat betekend dat het ergens in kan bijten en dat kan een Dvd-rom beschadigen of zelfs defect raken. Als je een Dvd-rom wilt schoon maken moet je de Dvd-rom onder de kraan met lauw water houden en na afloop met een zachte katoenen doek afdrogen meer niet. Gebruik absoluut niks anders dan water, want je weet niet wat de werking is van een schoonmaak middel of een ander middel. Je kan wel speciale Cd/dvd-cleaners gebruiken die zijn er voor gemaakt. Maar hij geeft zelf al aan dat hij het heeft gedaan dus het kan al wezen dat hij het op jou manier heeft gedaan Gta-man2. Niet meer doen dus dit is uiteraard niet slecht bedoeld hoor, maar gewoon als voorzorgsmaatregel. hij heeft het over CD-cleaner hoor...lees maar ff trug op zijn post Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.