Jump to content

Ter land ter zee en in de lucht.

Kijk jij Ter land ter zee en in de lucht?  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Ja, Nee of misschien?

• Ja
      17
    • Soms
      26
    • Nee
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kijk het wel, vooral het laatste vind ik lachen als de jury het parkour opgaat.

Die Johan kan niet zwemmen en maakt leukke emoties als hij in het water is. ;):puh:

Geplaatst:

Soms als het op is,ik zie he niet zo vaak maar het altijd vet lachen als die arme mensen (:7) in het water vallen

IB

Geplaatst:

Ik heb het wel eens gezien.

Maar ik denk dat ik het nu al meer dan een jaar niet heb gezien.

BTW: Verplaatst naar Muziek & Film Fora.

Dit gaat namelijk over TV. ;)

Geplaatst:

Ik zelf woon wel in Belgie, maar kan wel naar dit programma zien, vind het eigenlijk best wel geinig.

Ik kijk er nou niet altijd naar, want ik weet ook niet wanneer of waar ze het uitzenden, maar soms durf ik elke avond gezellig te zappen op televisie, en dan kom ik vanzelf soms in dat programma terecht, en dan kijk ik er ook wel naar ;)

Geplaatst:

Ik kijk er wel eens naar, is altijd wel leuk om te zien hoe die mensen het water invallen alhoewel het soms ook best lelijk kan gebeuren.. Een tijd geleden was het bij mij in de stad in Alkmaar (Land ter zee en in de lucht). Was wel leuk om zoiets in het echt te zien, en hoe al die mooie creaties recht de plomp invielen. Wel was het ontzettend druk, leek wel of heel Alkmaar stond te kijken. Land ter zee en in de lucht heeft altijd wel een leuk sfeertje, en mij trekt zoiets wel aan om even naar te kijken wat de mensen er nu weer gaan van bakken met de tijd.

Geplaatst: (bewerkt)

vroeger vond ik dat een grappig programma en keek ik het bijna altijd. nu maar soms. ik kijk het nu eigenlijk alleen maar als ik weet dat er iemand die ik ken meedoet :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

een paar dagen geleden had Johan een zwemvest aan, dat heb je wel als je niet kan zwemmen.

Ik hoop dat het een keertje in mijn stad komt. (Steenwijk).

Geplaatst:

Volgens mij is het niet meer in nederland op tv, zo wel, dan wil ik graag weten op wat voor zender.

Maar ik kijk er graag naar, alleen zitten er soms best wel klote onderdelen bij. :-(

Geplaatst:

Jawel hoor, 't is nog op TV. Laatst nog gekeken. Ik dacht dat het op 2 was, maar ze hebben nu alle zender om gegooid, en nu is het volgens mij op 1. Hoe laat en waneer weet ik dan weer niet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...