Jump to content

Ter land ter zee en in de lucht.

Kijk jij Ter land ter zee en in de lucht?  

51 leden hebben gestemd

1. 1. Ja, Nee of misschien?

• Ja
      17
    • Soms
      26
    • Nee
      8

Recommended Posts

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik kijk het meestal bij oud & nieuw, ik vind het een leuk programma,maar met andre v. duin vroeger lag je echt in een deuk :D .dat mis je een beetje bij die nieuwe Ter land ter zee en in de lucht.

maar goed ik vind het nog steeds leuk.

Geplaatst:

Ik kijk er soms ook wel is naar (het is al heel lang geleden dat ik nog is heb gekeken) maar ik vind het echt grappig wat voor constructies sommige mensen maken en dat ze het dan nog halen vind ik echt wel knap van die mensen die eraan meedoen en het is ook echt grappig om te zien hoe sommige dingen helemaal mislukken :bonk::sst:

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Zou je de volgende keer iets duidelijker kunnen zijn als je post GTAVC?

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Een link naar een filmpje en daarover de mening van mensen vragen? Ik zeg niet dat dit topic overbodig is maar ik zou het leuk vinden als er iets meer inhoud zat in de vraag. Ook snap ik niet echt wat je bedoelt met :

de 2 leukste progamas te land ter zee en in de lucht

Wat je beschrijft is echt duidelijk meervoud, maar "te land ter zee en in de lucht" is toch maar één programma?

Zou je dat kunnen uitleggen?

Bij voorbaad dank.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Ter land ter zee en in de lucht is inderdaad maar 1 programma en niet 2..

Maar goed, het is altijd wel leuk, om sommige stukjes kun je ook altijd wel lachen, mijn neef heeft een keer mee gedaan, alleen die bakte er niks van :puh: Die kwam niet bij de bel :puh:

Jammer dat het (bijna) nooit meer op TV komt :Y.

Geplaatst:

GTAVC, dit gaat over tv dus hoort het topic thuis in het Beeld en Geluid Forum. Maar daar was al een topic aangemaakt, het beste lijkt mij dus om jou topic met het oude bestaande topic samen te voegen.

Dus opgelet! Jou topic zit zometeen samengevoegd met dit topic in het Beeld en Geluid Forum. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...