nickdezot Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik heb nu net de missie gedaan waarbij je op zon gozer zen garage plek ofzo, glazen moet kapotschieten en een auto in vlammen moet zetten, wanneer komt de inbraakmissie dan? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 pas later nadat je bij iemand hebt ingebroken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 pas later nadat je bij iemand hebt ingebroken ??? Hij vraagt juist wnnr die missie is.. Is volgens mij de eerste missie van Ryder, die kun je spele nadat je volgens mij 7 missies van Sweet heb gehad.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 ok thx, sweet is dat die dikzak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Nee, sweet is je oudste en slimste broer.. Rydar is een funny gassie die lijkt op Eazy-E ofzoiets.. Big Smoke is die dikke gast met die bril.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 ik zit nu nog bij die missie's van smoke, komen na die missie's die van sweet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Na die missie gewoon een "van" aanschaffen en dan na 23.00 op R3 drukken en dan kan je gaan inbreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 of rechts tegen over de eerste gym, tussen soort flat achtige dingen, staat r ook 1! vet rlxt. ik heb r wellis 8000 piek mee gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Dine dikzak is cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 staat ook zo een busje in san fierro weet iemand dat :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 staat ook zo een busje in san fierro weet iemand dat :ph34r: weet niet man, als t wel zo zou zijn, zou je dan ook je busje weer in los santos in moeten leveren... dus ik verwacht van niet... :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 ik hoop van wel anders kan je toch nooit in zoon korte tijd in die andere steden duure spullen stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 ik ging een huis binnen, hebk een tv en videorecorder gejat, ik kreeg er maar 80 voor, wat moet ik stelen om meer geld te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 dat had ik ik had 180 maar dat is wel weinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Heb toch zeker zo'n dikke 6000 verdiend door een nachtje pikken. Je moet wel zien dat je toch rond de 20 voorwerpen steelt. Verder staat die wagen tegenover de Gym en je kan dit pas doen na de eerste missie van Ryder "Home Invasion". Neem tegen 18u die auto en rijd naar de lockup en begin in die buurt (vooral die doodlopende straat en het blokje ertegenover ) om 20u te stelen. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.