vikingator Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb een vraag voor de mensen op dit forum Wanneer komt de nieuwe gta uit??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb een vraag voor de mensen op dit forum Wanneer komt de nieuwe gta uit??? Binnenkort op 20 Oktober komt er een nieuwe GTA uit exclusief voor de PSP namelijk GTA Vice City Stories als je meer wilt weten over deze nieuwe GTA moet je het VCS topic even checken. Verder zijn er plannen voor een GTA IV, die zou dan over een jaar moeten uitkomen. Daar is nog niks bekend over vor zover ik weet. Voor de PC zal die GTA IV later uitkomen, waarschijnlijl wel een half jaar. Vice City Stories topic! GTA IV topic! Reageren
firef0x Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik heb een vraag voor de mensen op dit forum Wanneer komt de nieuwe gta uit??? Binnenkort op 20 Oktober komt er een nieuwe GTA uit exclusief voor de PSP namelijk GTA Vice City Stories als je meer wilt weten over deze nieuwe GTA moet je het VCS topic even checken. Verder zijn er plannen voor een GTA IV, die zou dan over een jaar moeten uitkomen. Daar is nog niks bekend over vor zover ik weet. Voor de PC zal die GTA IV later uitkomen, waarschijnlijl wel een half jaar. Vice City Stories topic! GTA IV topic! op de xbox360 komt ie oook gelijk uit dus misschien ook wel gelijk op de pc... vice city stories zal ook nog wel op de ps2 uitkomen denk ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.