King Room Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb op google gezocht en gelezen dat je ook MSN voor je PSP hebt maar ik had 1 gedownload maar die deed het niet omdat ik versie 2.50 niet hebt want ik heb namelijk 2.80!! De 1e vraag Wie zou voor mij MSN voor mij kunnen zoeken..!! Mob.e-messenger doet het niet bij mij.. En school msn ook niet.. Maar zou je ook Words op je PSP kunnen zetten.. Want dat lijkt me wel erg leuk!! Misschien ook wel PhotoShop maar dat is denk ik te groot!! Reageren
M.Gordon Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ga met je PSP naar: http://mob.e-messenger.net/mobile/ werkt bij mijn wel. Reageren
King Room Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Dat zei ik net in de vorige post.. Dat die niet werkte..!! Reageren
maarte41 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik ken geen andere websites dan emessenger, maar misschien kun je op 2.80 over een tijdje wel homebrew laden of downgraden. Er is namelijk een exploit gevonden die op elke firmware werkt. Sony zal over een paar weken waarschijnlijk een nieuwe firmware uitbrengen waarin dit is opgelost, dus niet upgraden dan. Words en Photoshop werken niet op de psp, maar er zal wel een homebrewprogramma zijn waarin je ook kan typen. Ik heb een soort paint op mijn psp, dat is eigenlijk een kleine versie van Photoshop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.