frenchie Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Weet iemand hoe je in goddesnaam dat vliegtuigje moet besturen in de missie Supply Lines. Ik heb af en toe de besturing van de andere voertuigen vervloekt maar met dit vliegtuigje kan ik niet eens een rechte lijn vliegen. Hij zwabbert alle kanten op. Ik heb absoluut geen controle over dat ding. Graag enige raad want dit ga ik echt niet voor mekaar krijgen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb alleen de Pc versie, maar daar kan ik je wel wat over uitleggen. Het Rc vliegtuig is inderdaad een lastig vliegtuig dit komt omdat hij klein en lastig stuurt. Het is de kunst om te leren te vliegen ga gewoon eerst wat met grotere vliegtuigen oefenen toen ik voor het eerst in dat vliegtuig vloog wou het voor geen ené meter. Ik ging wat oefenen met wat vliegtuigen zoals de rustler en nog een aantal andere luchtvoertuigen. Zelf vind ik het nu veel makkelijker, maar een echte strategie heb ik niet echt. Probeer net te doen alsof het een groot vliegtuig is en corigeer snel en direct. Ja wat zou je er over moeten zeggen nog meer, het is inderdaad lastig, maar oefening baart kunst laten we zeggen. Blijf vooral rustig en vlieg in grote kringen niet korte afslagen, want dan heb je de grootste kans op crashen. Ik wens je in ieder geval veel succes en anders kun je het altijd nog aavragen in het 'Savegame aanvraag Forum'. Mocht er naast dit nog iets wezen zeg het dan maar hoor! Reageren
frenchie Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Het gaat iets beter en ik heb een aantal koeriers kunnen afknallen. Het verkeer maakt het echter super lastig. Maar dit is wel een schoolvoorbeeld van wat ik eerder heb proberen duidelijk te maken. Die gasten van Rockstar hebben echt een paar kansloze beslissingen genomen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand deze missie voor zijn plezier een paar keer gaat spelen. Of misschien ben ik wel te oud (24) voor deze onzin. Dat kan ook. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Het gaat iets beter en ik heb een aantal koeriers kunnen afknallen. Het verkeer maakt het echter super lastig. Maar dit is wel een schoolvoorbeeld van wat ik eerder heb proberen duidelijk te maken. Die gasten van Rockstar hebben echt een paar kansloze beslissingen genomen. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand deze missie voor zijn plezier een paar keer gaat spelen. Of misschien ben ik wel te oud (24) voor deze onzin. Dat kan ook. Het ligt zeker niet aan het spel of de mensen van Rockstar. Die missie vergt gewoon oefening. Ik vervloekte die missie in het begin ook en nu heb ik 5 minuten nodig om die missie te voltooien... Moved naar missie hulp btw. Reageren
frenchie Geplaatst: 1 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Ik heb er nu 3 af kunnen knallen en inderdaad je moet leren vliegen. Maar een foutje en je bent de lul. Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 (bewerkt) Te oud ben je niet voor dit spel, ik denk niet dat die 2 jaar verschil tussen ons zo veel uitmaakt. En ja er zijn mensen die deze missie voor hun plezier een aantal keer over doen, daar ben ik zelf al schuldig aan :$ . De truc die ik gebruik is eerst naar het busje op de kruising te vliegen en continu schieten. Tegelijk ook het gas loslaten en zelfs afremmen. Wat bij een busje ook wil helpen is landen en dan schieten. Zolang de koerier niet te snel wegrijd gaat dat lukken. Wees niet bang om af en toe flink hoogte te pakken. Dan heb je weinig last van verkeer, en vaak lang de tijd om te schieten. Voor de algemen besturing van dit vleigtuigje raad ik aan om korte stuurbewegingen te maken. De Red Baron reageert erg fel, waardoor hij kort door de bocht te gooien is. Als brandstof het probleem is kun je dat besparen door bij het lange vliegwerk veel te zweven, dus het gas los te laten. Veel succes. Bewerkt: 1 september 2006 door HerrieM Reageren
frenchie Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Bedankt voor de tips. Maar je bent een masochist . Reageren
frenchie Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Conclusie: voor mij de slechtse missie qua bediening die ik ooit gespeelt heb. Pure bagger. Mijn vader heeft zo'n radiografisch bestuurbaar vliegtuigje en dat is echt makkelijker te besturen. Reageren
frenchie Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Er zijn 4 koeriers die je vrij makkelijk kan neerknallen maar die motor daar hoef je niet eens aan te beginnen. Als die begint te rijden dan haal je hem nooit meer in. Ik vlieg nu echt goed en verbruik haast geen benzine maar die motor daar begin ik niet meer aan. Jammer van die 30000 dollar die ik aan die zero missies heb verbruikt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Frenchie je weet dat dubbelposten niet toegestaan is en je post zelfs Tripple dat betekend 3 posts achter elkaar. En ik snap jou hele verhala niet het is een Gtaforum hier zitten Fans, so what? Je doet zo tegenstrijdig tegen dit spel. Wat doe je dan op dit forum? Als je er tegen bent start dan een forum: www.antigta.nl dan kun je wat berijken, maar hier de hele tijd zitten te zeuren heeft ook geen zin lijkt mij. Die missie's zijn toch harstikke makkelijk ik haal ze binnen 5 minuten maximaal. Je moet gewoon stil gaan staan op de grond als je iemand af wilt knallen en die motor is helemaal niet moeilijk zoef gewoon vanuit de lucht langs hun en dan heb je ze vermoord. Dat is toch niet zo moeilijk? Nou als je er nog problemen mee hebt kun je ze ook altijd nog in het 'Savegame Aanvraag forum' plaatsen. Nogmaals veel succes! Reageren
frenchie Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik heb ook een tegenstrijdig gevoel over het spel. Dat betekent toch niet dat ik hier geen opmerkingen mag maken. Jouw definitie van fan is dus niet de mijne. Maar als jij vindt dat ik een zeurpiet ben dan is dat ook prima. Ik heb geen moeite met kritiek. Moet allemaal kunnen op een forum zolang het maar netjes blijft. Ik kan alleen die missies echt niet binnen 5 minuten. Sommige wel maar de meeste heb ik toch moeite mee. En dan ga ik mij ergeren aan dingen die naar mijn mening beter hadden gemoeten. Maar dat is een mening en hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik speel het spel ook vandaag weer dus zo slecht zal ik het dus toch niet vinden. Ik ben een grote fan van System Shock 2 en Thief en dit vindt ik een leuk spel. Mag toch? Reageren
frenchie Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Kan iemand dan in ieder geval uitleggen hoe je moet voorkomen dat je jezelf opblaast als de linkermuisknop voor zelfdestructie dezelfde is als waarmee je moet schieten. Ik blaas mezelf steeds op. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik snap je ophef nog steeds niet, maar ik ben het met je eens dat je een eigen mening mag hebben en dat respecteer ik ook. Nou laten we is even kijken naar je probleem. De zelf-destruct functie is best lastig en daarom kun je beter het toetsenbord gebruiken, want je weet waarschijnlijk dat als je de muis beweegt ook het vliegtuig heen en weer gaan. Gebruik dus in dit soort missie's opdrachten alleen maar het toestenbord. Volgens mij is de toets voor schieten CTRL, maar het kan ook ALT wezen en dit maal wel aan de linker kant. Dat weet ik niet helemaal zeker, maar dat het 1 van de twee is weet ik wel zo goed als zeker. En als je gewoon normaal stuurt met het toetsenbord gaat het vliegen ook beter naar aanleiding van enige oefening. Ik hoop dat je het nu door hebt en dat het je gaat lukken! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 De zelf-destruct functie is best lastig en daarom kun je beter het toetsenbord gebruiken, want je weet waarschijnlijk dat als je de muis beweegt ook het vliegtuig heen en weer gaan. Gebruik dus in dit soort missie's opdrachten alleen maar het toestenbord. Dit is vrij gemakkelijk op te lossen. Ikzelf heb altijd liever dat ik rond kan kijken met de muis in plaats van sturen met de muis. Dus zet je het vliegen met de muis af: Options -> Controller Setup --> Mouse Settings --> Fly With Mouse --> Off. Dit heeft dus ook het voordeel dat de zelf-destructfunctie makkelijker gaat. Je kunt zo ook om je heen kijken en dat vind ik ook altijd wel erg handig, want sturen doe je toch eigenlijk alleen maar met het toetsenbord en niet met de muis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.