Donwell Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Hallo, Ik heb NFS: MW en ik sta op nummer 3 op de Blacklist, en nu moet ik nog allemaal mijlpalen halen voor ik tegen Bull mag racen. Een flitsbon lukt me niet, en het lukt me ook niet om 15 min. achtervolgd te worden, ik wordt meestal opgepakt... Iemand tips?? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik zou gewoon rijden op dat golf terrein ofzo, als je wordt ingesloten, dan moet je lachgas gebruiken om je eruit te redden, veel aan de achterkant van de politiewagen beuken, de voorkant is zwaarder. Dus gewoon goed rijden en veel politie aan de achterkant beuken. Pas wel op voor SUV´s die zijn zwaar, en beuken je zo van de weg af. Reageren
Donwell Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Lachgas?? En al die tips gebruik ik altijd, maar altijd komen er SUV's aan en die rammen me van de weg, of ik ram een wegversperring net niet goed genoeg. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Sorry voor de dubbelpost, maar heeft echt niemand goede tips voor de mijlpalen??? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Beste Donwell, probeer altijd gefocusd te blijven op de game, let vooral goed op de radio control van de politie, want de politie spreekt precies af hoe ze iets gaan doen, de busjes zijn vrij irritant het beste kan je ze proberen te ontwijken maar dat gaat helaas altijd niet in sommige gevallen, als je nou geraakt wordt door zo,n grote suv, kan je 2 dingen doen: 1. Druk volop je turbo in net zolang tot hij op is, of 2. Als de suv je heeft geraakt knal je meestal achteruit of een eindje opzij, rij dan gewoon constant achteruit door, net zo lang totdat de politie ver van je vandaan is om vrij te komen, om snel van de poltie af te zijn dan moet je naar dat grote stadium gaan op dat eerste eiland, weet even de naam niet meer! en rij dan door alle 2 de heatbreakers heen, deze helpt altijd 100% en je bent ze alemaal kwijt, maar blijf gefocusd. Bewerkt: 9 september 2006 door ~Mario~ Reageren
Donwell Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ok, dit ga ik eens proberen. Bedankt, Mario! EDIT: Hij is me eindelijk gelukt! Ik heb de mijlpaal gehaald en Bull verslagen (helaas zijn auto niet gekregen ) , dus ik kan weer verder! Iedereen bedankt! Bewerkt: 14 september 2006 door Donwell Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ok, dit ga ik eens proberen. Bedankt, Mario!EDIT: Hij is me eindelijk gelukt! Ik heb de mijlpaal gehaald en Bull verslagen (helaas zijn auto niet gekregen ) , dus ik kan weer verder! Iedereen bedankt! Veel succes verder met het spel. Maar als je de volgende keer weer problemen hebt of opmerkingen over een Race Game of/en Free Roaming game kun je dat beter in het Free Roaming & Race Game Fora plaatsen. Bij deze dus verplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.