Jump to content

gta fan man prezenteerd:

gta fan man

Recommended Posts

Ik wil niet heel vervelend doen, maar ik had het fijner gevonden als je even vroeg of je net zo'n strip als ons wou maken. Ik vindt hem een klein beetje 'genept'. Ondanks alles, toch 'bedacht'. Ik zou de plaatjes wat kleiner maken zodat het overzichtelijker werd. En alles wat beter ordenen. Laat de spelling anders even conteroleren, dat ziet er wat proffesioneler uit. Zo zijn er nog wel wat van die kleine dingetjes.

Probeer de volgende versie wat netter te maken. ;)

Delen op andere websites

Ik heb de tekst overnieuw geschreven voor je. Als ik nog iets ben vergeten zeg je het maar.

Pagina 1:

Op een avond ging de telefoon.

Hallo CJ, je moet een Rhino stelen van de legerbasis in Las Venturas. $10.000.000 als je hem hebt.

Ik heb het gehoord CJ, kom naar het LS vliegveld.

Ok, Let's go.

Dit wordt ons vervoer.

Even later op het LS vliegveld…

Pagina 2:

Ok, we zijn er.

Kom, tickets kopen.

Ok, dit kan lastig worden.

Ja, maar we moeten gaan.

CJ: Jeehooo, naar Las Venturas!

Na een tijd vliegen zijn ze in Las Venturas.

Pagina 3:

We hebben een auto nodig.

Ok, steel er één, CJ!

Schiet op, het is al bijna nacht.

Ik doe m’n best…. Ah, die is goed.

That’s my new car!

Na een tijd zoeken zijn ze bij de legerbasis aangekomen en ze zitten na te denken over de ingang.

Ik heb een idee, rij daar een heen.

Hier bedoel je?

Ja, rij het hek kapot.

Pagina 4:

AAAAAAAAAAH

AAAAAAAAAAH

We zijn al te laat! Snel, stap in!

En jij dan?

Vergeet mij, bye holmes.

Pagina 5:

Wow, shit!

Loop naar de hel, FBI!

Na een tijd, met nu het leger achter hem aan, is CJ in Los Santos aangekomen. (Grove Street)

He, eindelijk thuis.

Ok, de tank staat er in, nu het leger nog kwijtraken.

Wow man.

Na een tijd rijden arriveert CJ bij een Pay ’n Spray.

Pagina 6:

Ah, hier is het.

Zo, nu naar huis. De politie ben ik kwijt.

Dus zoals gezegd gaat CJ naar huis, maar onderweg komt hij iets tegen….

Een blokkade, maar er staat niemand bij….

Duhh.

Zo, nu maar afwachten.

CJ, je moet naar de Grove Street komen met de tank.

Pagina 7:

Hey, GTA gasten, bedankt voor het lezen van deel 1. Lees ook het vervolg.

Tot de volgende keer.

Delen op andere websites

summerbase: soms heb ik wel eens als ik dan nog een comma of hooftletter neer zet dan past het net niet of dat komt een word niet erop en dan moet ik het weer groter gaan maken en dan is het niet mooi op het plaatje en....snapje.

en over dat slechte kwaliettijd: nou kijk een screen heb ik genomen dan open ik het in potoshop ik selecteer wat en plak het in een strip blaatje maar wat dan heel raar is dat word die super klijn dan zie je het zo groot:

______

|

|

|

|

_____|

towel de selectie zo groot is:

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

________________________________________________ |

raar he en ja dan doe ik ctrl+T en dan probeer ik het zo mooi mogelijk te maken maar ja dat lukt soms niet egt.

ik heb je hele verhaal gelezen(wat veel zeg :sst: ) maar ik zal er in de vervolging van het verhaal op letten

wand hij is nog niet af en met die plaatjes schuin zetten dee ik eerst ook maar toen zij mhatijs geloof ik(weet ik dus niet zeker :D )dat ik het suinzetten niet mooi was toen zij hij iets van "kijk eens naar onze strip, dat is keurig naast en onder elkaar en niet schuin en scheef erop"dat zij hij zoiets o en mathijs en scooter is er al een datum bekend waneer deel 2 uit komt?

en eigenlijk is het zo wel een beetje de bedoeling dat het ergens op slaat, juist niet

bij de strip van mathijs en scooter zie je ook die missie in voorkomen met die vrouw in de ballas missions breaking the banks of zoiets ik verzin gewoon zelf een missie en mathijs wat voor formaat papier pak jij voor de strip ik pak gewoon A4

pietje 2 joun verhaal was gelukig wat korter maar ik zal er op letten.

en en ziet iemand nog spelfouten in mijn strip?zeg het A.U.B dan verander ik het ff

zeg dan bijvoorbeeld pagina1 3de plaatje daar staat..... en het moet zijn...... zoiets bedoel ik

gr gta fan man

Bewerkt: door gta fan man
Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 3 weken later...

slecht nieuws

ik had wat problemen met mijn account dat hij niet meer wou opstarten omdat er een fout was ofzo ik zou niet weten wat voor fout maar ja.

het feit is dus dat ik me account kwijt ben en dus moest ik een nieuwe account maken en die andere verwijderen(je snapt wel wat er met al die strips is gebeurd).

dus het slechte nieuws is dat er geen vervolg komt :-( srry daar voor maar dat zouden jullie denkik toch niet ergvinden omdat mijn strip waardeloos is dus laat ik het maar hier bij. :t:cry:

kan iemand dit topic sluiten a.u.b. :slotje:

Bewerkt: door gta fan man
Delen op andere websites

Ik ben niet echt een "strip-kenner" maar ik vind het eigenlijk wel leuk...

Ik vind natuurlijk die van Scooter en -Matthijs- wel iets leuker, maar deze vind ik ook prima hoor.

Ok, het is wel wat slordig... Maar ik vind, met alle tips die je had gekregen, natuurlijk het wel een hele leuke strip kan worden. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er geen vervolg meer komt, en over dat de verhaallijn bijna hetzelfde is als die van Scooter en -Matthijs-, dat vind ik niet hoor... Maar ja, meningen verschillen. :)

Greets

GTA GG ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...