Kasko Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 wat gebuert er al dat balkje van respect helemaal vol is, krijg je of kan je dan nog iets extra's? bij mij is hij bijna vol namelijk, daar ben ik ff benieuwd naar. Reageren
kristof01 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) wat gebuert er al dat balkje van respect helemaal vol is, krijg je of kan je dan nog iets extra's? bij mij is hij bijna vol namelijk, daar ben ik ff benieuwd naar. dan kun je meer gang members rucuteren (dat zijn die mannetjes met groene kleren). Mik op ze en druk dan op "G" OF "H" (ik weet het niet zeker maar denk het wel) zij zullen je dan volgen en helpen. grtzz kristof01 Bewerkt: 2 september 2006 door kristof01 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 wat gebuert er al dat balkje van respect helemaal vol is, krijg je of kan je dan nog iets extra's? bij mij is hij bijna vol namelijk, daar ben ik ff benieuwd naar. Dan kan je meer man recruten voor je eigen gang, hoe meer respect hoe meer gangmembers. Misschien is het je wel eens opgevallen dat je wel eens een melding krijgt: You can run now a 2 man gang. Dit krijg je wel eens naar een paar missies waar je onder andere respect als beloning krijgt. Dus je kan er meer man mee recruten. Dat recruten is heel simpel, je pak een geweer en richt op één van je members. Die mannetjes in het groen, dan druk je op 'G' of 'H'. Nu horen ze bij je gang. Zoals gezged hangt het van je respect af hoeveel je kan recruten. Als je ze kwijt wil moet je weer de 'G' of 'H' even een tijdje ingedrukt houden. Niet doodschieten want dan gaat er respect af. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 richt op ze met R en druk dan op de pad met 4 pijlen aan de linker kant van je xbox controller op OMHOOG of OMLAAg om die gasten te rektruteren wist je trouwens dat SA erg veel op the godfather lijk want ik sloeg een tattoage parlor helemaal voor ze kanus en zijn leven was rood(dus nog net nie dood) en toen ik naar buiten liep ging me rescpet omhoog! In het spel van the godfather kan je ook zoiets doen met andere bedrijfes en dan krijg je ook een soort van 'respect' want dan betaalt ie je iedere dag maand of week ofzo geld Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Maar misschien komt dat ook wel omdat je Tattoo's hebt laten zetten, dat je Respect omhoog gaat... Net zoals je in het echte leven mooie kleren hebt; dan krijg je meer respect... Dus miss heeft dat meppen er niets mee te maken, maar het kan wel en het zou leuk zijn.! Reageren
AwSom Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 MISSCHIEN is het wel een EE, dit zou er dan eentje zijn die naar een ander spel verwijst. Het is wel wat vergezocht, maarja, Reageren
Preddy Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 volges mij krijg je nix alsie helemaal vol is. Maximum aantal bendeleden krijg je d8 ik al op een 80~90%. Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) MISSCHIEN is het wel een EE, dit zou er dan eentje zijn die naar een ander spel verwijst. Het is wel wat vergezocht, maarja, volges mij krijg je nix alsie helemaal vol is. Maximum aantal bendeleden krijg je d8 ik al op een 80~90%. Nee, het is geen EE. Een EE verwijst naar dingen uit het echte leven, genaamd: Real Life (RL). En bovendien verwijst het niet naar het spel, er zijn gewoon toevallig dezelfde opties dat heeft niets met een EE te maken. Nee je krijgt ook niets als je 'Respect balk' helemaal vol is. Je kan dan gewoon het maximum aantal mensen recruteren. Wanneer je (veel) tatoo's draagt, gaat je 'sexapeal balk' wel omhoog, als je bijv. zonder shirt loopt. Je krijgt dan soms complimentes van mensen, dat je er goed uit ziet. Net zoals je soms bij een auto krijgt, als je uitstapt. Bewerkt: 3 september 2006 door Scooter Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Nee, het is geen EE. Een EE verwijst naar dingen uit het echte leven, genaamd: Real Life (RL). En bovendien verwijst het niet naar het spel, er zijn gewoon toevallig dezelfde opties dat heeft niets met een EE te maken. Nee je krijgt ook niets als je 'Respect balk' helemaal vol is. Je kan dan gewoon het maximum aantal mensen recruteren. Wanneer je (veel) tatoo's draagt, gaat je 'sexapeal balk' wel omhoog, als je bijv. zonder shirt loopt. Je krijgt dan soms complimentes van mensen, dat je er goed uit ziet. Net zoals je soms bij een auto krijgt, als je uitstapt. een EE kan ook een verwijzing zijn naar een spel 1) in de missie waarbij je voor OG Loc de lyrics van Madd Dogg moet jatten...kom je op een gegeven moment langs een bar en bij een gast die aant gamen is...op de xbox kreeg je dan een tussenfilmpje waarop diue gast zei: Man, that driver guy is lame....how could Refractions mee up so bad!? dit is een verwijzing naar de Driver 3 game van Reflections... 2) er zijn billboards van True Grime -> verwijzing naar het spel True Crime Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Nee, het is geen EE. Een EE verwijst naar dingen uit het echte leven, genaamd: Real Life (RL). En bovendien verwijst het niet naar het spel, er zijn gewoon toevallig dezelfde opties dat heeft niets met een EE te maken. Nee je krijgt ook niets als je 'Respect balk' helemaal vol is. Je kan dan gewoon het maximum aantal mensen recruteren. Wanneer je (veel) tatoo's draagt, gaat je 'sexapeal balk' wel omhoog, als je bijv. zonder shirt loopt. Je krijgt dan soms complimentes van mensen, dat je er goed uit ziet. Net zoals je soms bij een auto krijgt, als je uitstapt. een EE kan ook een verwijzing zijn naar een spel 1) in de missie waarbij je voor OG Loc de lyrics van Madd Dogg moet jatten...kom je op een gegeven moment langs een bar en bij een gast die aant gamen is...op de xbox kreeg je dan een tussenfilmpje waarop diue gast zei: Man, that driver guy is lame....how could Refractions mee up so bad!? dit is een verwijzing naar de Driver 3 game van Reflections... 2) er zijn billboards van True Grime -> verwijzing naar het spel True Crime Dat 'kan' ja. Ik bedoelde te zeggen dat wat AwSom zegt, niet naar een spel verwijst. Omdat het gewoon een soort optie in het spel is, wat toevallig bij The Godfather ook schijnt te kunnen. Dat kan geen verwijzing zijn. Maar het klopt, het kunnen ook andere spellen zijn, in RL. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.