Jump to content

Killzone sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

IK vind hem heel mooi 8.4/ 10

>>> Door RonaldVC: Dit is niet de juiste manier om designs te raten/beoordelen. Geef onderbouwende kritiek, wat vind je bijvoorbeeld mooi aan de sig, en wat niet. Lees voor meer informatie de Showroom Regels. Een post zoals deze wordt gezien als spam, graag hier de volgende keer opletten.<<<

oke ik vind die letters mooi past er goed bij het plaatje is ook mooi

Bewerkt: door advancegta
Geplaatst:

Ik denk dat hij nog mooier kan maken als je de dekking van die letters iets reduceert. Ze krijgen dan een doorschijnend effect, wat naarr mijn mening heel goed bij deze sig past.

Verder is hij wel mooi. 7,5/10

Geplaatst:

Ik vind het erg jammer dat de BG zo wazig is.

Voorderest vind ik hem ook niet zo goed(Sorry, ik heb er erg weinig over te zeggen)

5/10

Geplaatst:

Mooie sig.Ik vind het leuk dat de 'helghast' zo wat wazig en gebroken is,dit creert een speciale sfeeral vind ik da je de letters ook wat waziger had moeten maken,nu vallen ze ,voor mij, wat teveel op,maar dit is maar een Dit verdient voor mij een 9

Geplaatst:

Het effect is niet mijn smaak, maar wel oke. Alleen je wallpaper is vervormd en dat is echt een minpunt. Links heb je een grijs stuk, als je dat weghaalt tot het de "r" van Lord of War, dan ziet het er een stuk beter uit. Je tekst vind ik te groot, en je hele tekst valt gewoon niet in mijn smaak. Helaas.

5,8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...