El Jocho Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Hey, ik heb 2 signatures nodig en jullie zijn hier 1 van de beste photoshoppers vn Benelux dus kom ik hier voor 2 signatures. Signature 1 Tekst El Gojo Plaatje Het liefst, keuze uit deze 9 Star Fox Command Super Smash Bros Melee Star Fox Assault Viewtiful Joe 2 Viewtiful Joe Red Hot Rumble Shadow The Hegehog Wario Of nog 1tje van Total Overdose of van Black & White 2 Grootte 400 x 100 pixels Signature 2 Tekst El Jocho Plaatje Het liefst, keuze uit deze 6 Conker Metaknight en Kirby Kirby Power Paintbrush Link Pit Sonic Rush Grootte 400 x 100 pixels Alvast bedankt Edit: Zou het nog kunnen nog in kleine lettertjes in de rechterbenedenhoek 'El Marachi' te zetten, nogmaals bedankt_O_in alletwee de signatures a.u.b Bewerkt: 2 september 2006 door El Jocho
~Mario~ Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of RonaldVC met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!) Beste El Jocho je hele aanvraag is fout het begint bij je onderwerp-titel waar moet te komen staan Aanvraag Graphics team, verder is je lijstje die je post ook fout, en het is misschien handig als je misschien 1 plaatje pakt voor elke signature en niet zoveel, kies er gewoon 1 die je mooi vindt.
El Jocho Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ok, maar tis een moelijke keuze, jullie mogen zelf kiezen wat er het best bij past
.Levi. Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Zie de regels over hoe je iets moet aanvragen. De manier waarop je nu iets aanvraagd is onduidelijk voor wie het bedoeld is. Ook moet je een lijstje gebruiken die je kunt vinden in het Graphics Team. Neem contact op met RonaldVC of mij als je weet hoe alles moet en wij openen daarna jou topic en zullen het verbeteren. Closed.
Recommended Posts