Ripper Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 je kan ook 50 oesters vinden schijnt dat je dan onderwater kan ademen <_< Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) spijtig dat er geen koeien zijn ofzo dan heb je waarschijnlijk al genoeg long inhoud om 'erg lang' onder water te blijven Bewerkt: 2 november 2004 door Majus Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Waarom zouden ze er koeien instoppen.. Slaat toch nergens op............................................................... En ik heb maar 2 zeeoesters gevonden Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Wat ik ben tegengekomen in het water dus eigenlijk? Dolfijnen, Schildpadden, Kwallen, Vissen, een enkel lijk, verlaten bootjes. @ Majus, Lung Capacity is belangrijk voor later in het spel. Die van mij zit al helemaal vol. Reageren
N-Force Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Er schijnt wel een bigfoot rond te lopen ergens op het platteland Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Er schijnt wel een bigfoot rond te lopen ergens op het platteland Dat is verzonnen. Reageren
Revan Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Hmm was vanmiddag aan het zoeken naar die bigfoot maare nog nergens gespot misschien is het idd bullshit. liep ik daar met me jacht geweer geluid hard of ik voetstappen hoorde Reageren
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 sja bigfoot is allemaal fake ik bedoel maar op dat plaatje hoe kan je nou fietse en en foto's make tegelijk?! :-S die gast heeft gewoon foto genomen en op een professionele manier zo beest erin gestopt. Reageren
Revan Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Ik ga toch nog is een keertje zoeken.. Op een ander forum heb ik ook gelezen dat ze zo'n beest hebben gezien.. Reageren
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 ik heb geen bigfoot gezien maar alleen vogels en een paar water dieren Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Lol een bigfoot in de game lijkt me dus wel dik humor maar ik ben vaak in de woestijn aan het schuren maar echt nog nix gezien ofzo das zal inderdaad wel gewoon fake troep zijn (ik hoop niet dat ie me dalijk gelijk van de motor af mept <_< ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.