-Roy- Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik was even in mijn taakbeheer aan het kijken, en toen zag ik bij processen, dat svchost er meer dan 1 keer in staat. Waarvoor dient dit? Op een andere pc draait svchost maar 1x mee dus ik vond het een beetje gek. Kan iemand mij helpen? Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 svchost.exe zorgt ervoor dat je internet hebt dat proces zou ik dus niet beeindigen want dan heb je geen verbinding meer. (ik heb um 8x draaien ) Reageren
-Roy- Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Bedankt, ik heb hem 4 x draaien. Reageren
Marius Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 svchost.exe zorgt ervoor dat je internet hebt dat proces zou ik dus niet beeindigen want dan heb je geen verbinding meer. Niet echt, svchost.exe zorgt voor alle DLL's en allerlei andere Windows Services. Dus het heeft niet specifiek iets met internet uit te staan. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Bedankt, ik heb hem 4 x draaien. Geeft niet, ook al ziet dat er een beetje verdacht uit, het kan best zijn dat je computer gewoon verschillende services heeft draaien (bijvoorbeeld automatische update). Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Toen ik ze uit zette (moest met grof geweld ) had ik geen internet meer dus ik dacht dat het daar voor was. Maar het blijkt dus voor meer dingen te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.