masterkey Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Heej was weer even lollig aan het doen. En heb een minibike gemaakt van de pcj600 Hier wat screens Binenkort download baar en hij zit in terunti's islands Reageren
Donwell Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Haha, leuk! Als ik het zo zie heb je gewoon de DFF verkleint, klopt dat? Leuk gemaakt verder! Reageren
masterkey Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ja met 3ds max gescaled en verders tja dankje voor je compliment. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Erg vette mod Masterkey! Misschien installeer ik VC weer eens en dan zal ik hem zeker downloaden! Maar als je hem download, heb je de ''grote'' motor dan ook nog? Of rijden dan alleen de Minibikes rond? Reageren
kees1991 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 haha vet. heeft die motor nog wel de snelheit van de grote ?? Reageren
masterkey Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) JA hij gaat vet hard ja de gewone pcj 600 rijden er ook nog rond deze vervangt de faggio Bewerkt: 3 september 2006 door masterkey Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 de houding van tommy is niet echt goed en kan je ook eens wat creens maken van het rijden en kan je ook nog wielies en stoppies maken? Reageren
masterkey Geplaatst: 6 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Tja de houding daar kan ik niks aan veranderen helaas of ik moet een andere animate maken dat hij wat ingehurkte zit maar goed ja je kunt nu veel makelijker weelies maken voor uit een weelie lukt nu ook veel makelijkker Reageren
Jozz Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 LOL jammer dat ik geen vc meer heb Reageren
bramboy Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 is deze te downlaoden?? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 vette minibike waneer te downloaden? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Hey grappig gedaan man Kun je het ook voor SA doen? Ik wil hem graag ook zo klein in SA hebben Is wel lol Reageren
masterkey Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) thaha dankje voor jullie leuke reacties sa weet ik nog niet Maar je kunt hem nu downloaden via deze link (DOWNLOAD) Bewerkt: 30 september 2006 door masterkey Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Noemt men zoiets geen pocketbike? voor masterkey: Je idee is goed maar je moet echt nog gaan werken aan je afwerking, zoals tommy's houding, de motor op zich en de pocketbike is een beetje pixelachtig. Score: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.