Jump to content

trein

Recommended Posts

Geplaatst:

in het boekje dat ik bij de cd kreeg van gta sa staat erin dat je een trein kan pakken omdat het gemakkelijk is maar als de terein er is kan ik er niet in en er staan ook 2 machines vor kaartjes te kopen maar ik krijg er geen geld in en als het toch niet gaat waarom zetten de makers van het boekje het er dan in??

Geplaatst:

die machines zijn nep.

Je moet gewoon op een station staan en wachten tot er een trein komt, er zijn twee soorten, een personen en een vrachttrein. Je kunt ze allebei zelf besturen door de machinist eruit te halen, maar je kunt bij een passagierstrein er ook in door een andere deur te nemen. Als je dit doet gaat er automatisch geld af.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je passagier wil zijn, dan moet je voor de wagon staan. Druk nu op F, of Enter en je stapt de wagon binnen. Als je te dicht bij de trein zelf staat, dan gooi je de machinist eruit, en dan ben jij de bestuurder. Let daar dus op!

@ Op de Ps2 gebruik je het driehoekje. En het geeft niet meteen een antwoord op je vraag, maar bekijk eens WikiGTA, je vindt er heel veel info over GTA.

Veel succes. :cya:

Edit: Je kan dit ook met vliegtuigen. Dan moet je gewoon naar één van de Luchthavens rijden en een kaartje kopen, als je hier meer info over wilt, geef me dan een seintje. ;)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst: (bewerkt)
Toch gewoon met alle voertuigen moet je op F toetsen wanneer je een voertuig wil bedienen.

Dat ligt er maar net aan hoe je de configuratie hebt staan. Bij de meeste spellen stap je in met de toets ENTER. Wanneer je op een luchthaven komt, staat er ergens bij de 'normale'* ingang, een geel pijltje waar je in kan lopen. Dan krijg je een menu te zien waar je heen kan vliegen. Je moet er wel wat voor betalen natuurlijk.

* - 'normale' ingang voor de passagiers. Inplaats van het hek dat open gaat, zodat je op het vliegveld zelf kunt komen.

Edit: Als het te onduidelijk is maak ik wel een kaartje.

Bewerkt: door Scooter
Geplaatst:
je moet eerst een paar missies doen.

Mischien kan je volgende keer wat duidelijker zijn. Je kan pas naar de andere stad wanneer je er bent, qua storyline. Anders kun je er nog niet heen. Net zoals je eerst de vliegmissies van Verdant Meadows moet doen voor je op het vliegveld mag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...