$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Hey mensen ik zit nu in een helicopter een heli battle te houden met een politie heli, wat inhoud dat we elkaar steeds rammen DE vonken spatten er vanaf, maar we zijn nu al zon 20min aan het rammen, (ik dan) maar geen van beide helis gaat fikken! Weet iemand hoe dit komt? Er gaat toch gewoon schade af als je een voertuig raakt of niet? Ik heb geen codes aan staan voor zover ik weet... Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 vliegtuigen en helicopters hebben een veel grotere "armor" probeer maar eens met een pistool een auto en een helicopter af te schieten...de heli heeft veel meer kogels nodig... althans, dat is mijn mening erover Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Ja ik merk het ik vloog tegen die heli aan opeens kaboom allebei dood geen idee welke het nou begaf. Eindelijk is die heli dood, maar mijn gang in de heli ook+ik Bewerkt: 22 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
moechy Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik ben wel geen moderator maar ik zie overal staan dat er vragen om slotjes verboden is dus ik zeg het maar gwn Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik ben wel geen moderator maar ik zie overal staan dat er vragen om slotjes verboden is dus ik zeg het maar gwn idd en tegen frostieman heb ik dat al vakerg gezegt maar hij blijft bij al zijn topics zeuren om een slotje Niet meer doen dus als je geen warn ofzo wilt Reageren
Scooter Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ja ik merk het ik vloog tegen die heli aan opeens kaboom allebei dood geen idee welke het nou begaf, nou ja hier kan een opEindelijk is die heli dood, maar mijn gang in de heli ook+ik Buiten dat je (weer) om een slotje vraagt, moet ik toch zeggen dat vliegtuigen+heli's qua kogels wel een beter ''pantser'' hebben. Alles heeft zo zijn zwakheden; zoals dat je bijvoorbeeld bij een auto in de brandstoftank schiet, heb je dat je bij vliegtuigen en heli's gewoon niet tegen een boom moet vliegen. (of een ander vliegend toestel.) Bij de hydra heb je soms dat als je met je vleugel net een boom raakt, terwijl je (verticaal) opstijgt, het toestel ook in eens ontploft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.