Ritchi3 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik heb een tijd cheat geactiveerd omdat ik gewoon wat was aan het rondhange daarna heeft een vriend van me perongeluk gesaved.... dus ik d8 voor de cheat nog es in en dan deactiveerd die die tijd cheat maar nee en nu iedere keer als ik wil saven geef die aan dat er een of meerdere cheats geactiveerd CAN SOMEBODY HELP :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 dat kan je niet meer , je kan dus niet meer 100 % halen , alleen als je opnieuw begint, maar voor aan 100 te geraken moet je al veel doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ritchi3 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 GODVERDOMME bedankt in ieder geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) niet VLOEKEN en ik kan er ook verder niets aan doen Bewerkt: 2 november 2004 door pottevijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ritchi3 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 I know I Know I Know reeg me gewoon op ma je ben wel bedank (K) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 (bewerkt) ik had ook cheats gebruikt!maar ik wist toen niet dat je het spel dan niet meer 100% kon uitspelen Bewerkt: 2 november 2004 door getagun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 was bij vice ook zo, maar ikzelf heb vice nog nooit 100 procent uitgespeelt duurt heel lang :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 idd, ik ben al blij als ik het verhaal hebt uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 (bewerkt) De groeten aan je vriend.. B) *Laat dit soort posts voortaan achterwege! Bewerkt: 3 november 2004 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.