RS-modder Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 hey allemaal ik wil graag weten of er een server is waar je wel mag cheater (als je dit niet mag vragen sluit hem dan maar maar zeg het dan wel ff)
Velaro Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) hey allemaal ik wil graag weten of er een server is waar je wel mag cheater(als je dit niet mag vragen sluit hem dan maar maar zeg het dan wel ff) Cheat-servers bestaan wel degelijk, maar ik weet niet of er eentje in SA:MP zit. Zoek eens in de serverlijst naar een server waar 'cheating allowed' in de servernaam staat, en anders zou ik het ook niet weten. In MTA is er wél een cheatserver, genaamd "Stoned Freeroam Server". Hiervoor zul je echter wel MTA moeten downloaden. Je kan SA-MP en MTA toch tegelijk geinstalleerd hebben, want beiden tasten ze geen bestanden aan. Info over MTA vind je in dit topic. Ik hoop je genoeg geinformeerd te hebben ! Flame, hij vraagt om een cheat server, waar het toegestaan is, dit mag toch wel ..? Bewerkt: 2 september 2006 door Velaro
Flame^ Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Vorige topic had ik gedeleted, maar kennelijk is het toch nog niet tot je doorgedrongen dat vragen om cheats hier niet toegestaan is. Bij de volgende keer kan je weer een warn verwachten, laat dat duidelijk zijn! *slotje |-)*
Azer Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Cheat-servers bestaan wel degelijk, maar ik weet niet of er eentje in SA:MP zit. Zoek eens in de serverlijst naar een server waar 'cheating allowed' in de servernaam staat, en anders zou ik het ook niet weten. In MTA is er wél een cheatserver, genaamd "Stoned Freeroam Server". Hiervoor zul je echter wel MTA moeten downloaden. Je kan SA-MP en MTA toch tegelijk geinstalleerd hebben, want beiden tasten ze geen bestanden aan. Info over MTA vind je in dit topic. Ik hoop je genoeg geinformeerd te hebben ! ga eens de EULA van MTA lezen ofzo, cheaten is niet toegestaan. Zelfde geldt uiteraard voor SA:MP. Cheaten in een MP is zowiezo toch al kansloos.
Recommended Posts