Rullez Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl: waterachtig. Grootte: 450 x 200 Afbeelding: Tekst: Tha Real Life Gang. Rand: Geen Kleuren: Blauw en Groen Render (optioneel): Extra (optioneel):Veel glans. Type: Signature Stijl: waterachtig. Grootte: 450 x 200 Afbeelding: Tekst: De regels. Rand: geen Kleuren: Blauw en Groen Render (optioneel): Extra (optioneel):Veel glans. Type: Signature Stijl: waterachtig. Grootte: 450 x 200 Afbeelding: Tekst: Wat doen en hebben wij Rand:geen Kleuren: Blauw en Groen Render (optioneel): Extra (optioneel):Veel glans. Type: Signature Stijl: waterachtig. Grootte: 450 x 200 Afbeelding: Tekst: Landen die beschikbaar en bezet zijn. Rand: geen Kleuren: Blauw en Groen Render (optioneel): Extra (optioneel):Veel glans. Type: Signature Stijl: waterachtig. Grootte: 450 x 200 Afbeelding: Tekst: De rangen. Rand: geen Kleuren: Blauw en Groen Render (optioneel): Extra (optioneel):Veel glans. Type: Signature Stijl: waterachtig. Grootte: 450 x 200 Afbeelding: Tekst: De mededelingen. Rand: geen Kleuren: Blauw en Groen Render (optioneel): Extra (optioneel):Veel glans. PS De wereld bol mag een beetje worden uitgerekt alvast bedankt. MVG Rullez. Bewerkt: 2 september 2006 door rullez
~Mario~ Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: Rullez Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img521.imageshack.us/img521/2481/thereallifegangzs4.jpg Grootte (in kB):450 bij 200 Grootte (in px):125,25 ---------------------------------------------------------------- Let op! Ik heb al je sigs gemaakt de rest van je sigs stuur ik je over via pm, want ik ga ze natuurlijk niet stuk voor stuk uploaden, ze zijn allemaal hetzelfde als deze, alleen de namen zijn anders net zoals jij het wou, dus de de andere sigs verstuur ik je even snel via een pm, daarna kan je ze gebruiken wanneer je maar wilt. Bewerkt: 3 september 2006 door ~Mario~
Recommended Posts