RedNeck Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 kan iemand mij vertellen in welke map die plaatjes zijn op geslagen die je ziet als je de computer opstart ik bedoel die kleine plaatjes die voor de accounts staan Reageren
killerfist Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Oops niet goed gelezen. Bewerkt: 2 september 2006 door killerfist Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ja klik op start--->klik het plaatje naast je naam aan---> en dan kan je een andere kiezen. Dat bedoelt hij niet kan iemand mij vertellen in welke map die plaatjes zijn op geslagen die je ziet als je de computer opstart Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Das heel simpel je gaat naar: Start => Deze computer => C => Documents and Settings => All Users => Application Data => Microsoft => User Account Pictures => Default Pictures. Zie je de map Application data niet staan moet je er even naar zoeken. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.