Jump to content

Boten en tijd in GTA3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Allemaal!

Kan iemand mij vertellen op welk eiland en waar ik een boot kan vinden? Ik heb er nog geen 1 gevonden waar ik op kan...

Nog een vraag, kan je ook de tijd stop zetten in GTA3 mbv een trainer ofzo? Het wordt zooo snel weer donker en dan zie ik zo weinig, weet iemand dit ook?

Alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

gtaiiiradarmapdq0.th.png

Je vind de meeste boten op de plekken die ik met rood heb aangeduid. :) Je moet eerst toegang hebben tot Stauton Island, dit heb je na de missie Last Request.

Je kan de tijd niet stil zetten, maar je kan hem wel trager laten gaan, dit kan je doen met de code:

BOOOOORING

Ik vertel je straks meer, want ik moet dringend weg. :N

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Je kan de tijd niet stil zetten, maar je kan hem wel trager laten gaan, dit kan je doen met de code:

BOOOOORING

Die code werkt niet, althans bij mij niet. :{

screen780no.png

en ja je kan altijd dag of altijd nacht doen met een mod maar ik mag geen reclame geven, wat ik een keer deed en toen gelijk een warning kreeg :{

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Tnx people,

Maar hoe kan ik dan dag of nacht doen? Als iemand dat kan zeggen ben ik helemaal oppertje toppertje blij, en boooooring werkt ook niet bij mij hoor :?

Tnx! :klap:

Je kan ook de cheat SKINCANCERFORME gebruiken. :) Als je deze cheat gebruikt, wordt het weer zonnig, zelfs als het nacht is. En de zon geeft licht, dus deze cheat kan best handig zijn.

Kijk hier voor meer cheats. ;)

Veel succes. :cya:

Edit:

screen780no.png

en ja je kan altijd dag of altijd nacht doen met een mod maar ik mag geen reclame geven, wat ik een keer deed en toen gelijk een warning kreeg :{

Heb je wel toestemming gevraagd aan Flitskikker om deze map te gebruiken. :?

Bewerkt: door Svenie

Dan PM je toch diegene als je die mod wil geven? :?

Bewerkt: door ArticLight
Heb je wel toestemming gevraagd aan Flitskikker om deze map te gebruiken. :?
omdat zn naam enz rechtsonderin staan lijkt me dat niet nodig, er staat toch dat het van hem is duss

ps wizzard je hebt een pb

Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...