wizzard Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Hey Allemaal! Kan iemand mij vertellen op welk eiland en waar ik een boot kan vinden? Ik heb er nog geen 1 gevonden waar ik op kan... Nog een vraag, kan je ook de tijd stop zetten in GTA3 mbv een trainer ofzo? Het wordt zooo snel weer donker en dan zie ik zo weinig, weet iemand dit ook? Alvast bedankt Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Je vind de meeste boten op de plekken die ik met rood heb aangeduid. Je moet eerst toegang hebben tot Stauton Island, dit heb je na de missie Last Request. Je kan de tijd niet stil zetten, maar je kan hem wel trager laten gaan, dit kan je doen met de code: BOOOOORING Ik vertel je straks meer, want ik moet dringend weg. Bewerkt: 2 september 2006 door Svenie Reageren
VforV Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Je kan de tijd niet stil zetten, maar je kan hem wel trager laten gaan, dit kan je doen met de code:BOOOOORING Die code werkt niet, althans bij mij niet. Reageren
Dx11 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) en ja je kan altijd dag of altijd nacht doen met een mod maar ik mag geen reclame geven, wat ik een keer deed en toen gelijk een warning kreeg Bewerkt: 2 september 2006 door Delanoll Reageren
wizzard Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Tnx people, Maar hoe kan ik dan dag of nacht doen? Als iemand dat kan zeggen ben ik helemaal oppertje toppertje blij, en boooooring werkt ook niet bij mij hoor Tnx! Reageren
Svenie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Je kan ook de cheat SKINCANCERFORME gebruiken. Als je deze cheat gebruikt, wordt het weer zonnig, zelfs als het nacht is. En de zon geeft licht, dus deze cheat kan best handig zijn. Kijk hier voor meer cheats. Veel succes. Edit: en ja je kan altijd dag of altijd nacht doen met een mod maar ik mag geen reclame geven, wat ik een keer deed en toen gelijk een warning kreeg Heb je wel toestemming gevraagd aan Flitskikker om deze map te gebruiken. Bewerkt: 2 september 2006 door Svenie Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) en ja je kan altijd dag of altijd nacht doen met een mod maar ik mag geen reclame geven, wat ik een keer deed en toen gelijk een warning kreeg Dan PM je toch diegene als je die mod wil geven? Bewerkt: 2 september 2006 door ArticLight Reageren
Dx11 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Heb je wel toestemming gevraagd aan Flitskikker om deze map te gebruiken. omdat zn naam enz rechtsonderin staan lijkt me dat niet nodig, er staat toch dat het van hem is dussps wizzard je hebt een pb Bewerkt: 2 september 2006 door Delanoll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.