Jon-asses Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Hey iedereen, Ik heb met toestemming van Gunslinger deze contest geopend. Uitleg Deze contest gaat om de mooiste goal in Fifa 2006. Dus als jij de game Fifa 2006 hebt, en je hebt een herhaling opgeslaan met een formidabele goal, dan is deze contest jouw kans! Hoe doe jij mee ? Je zendt je filmpje van jou mooiste goal in een PB naar mij. Het filmpje moet toch wel redelijk duidelijk zijn, digitale camera mag, maar het moet goede kwaliteit zijn. Je goal moet toch minstens twee keer herhaald worden, ofwel één keer in slow-motion . Dus ook diegene die Fifa 06 op PS2 hebben, kunnen meedoen! Je kunt de filmpjes insturen tot en met 19 September 23:59 . Daarna kun je geen filmpjes meer inzenden. Je krijgt genoeg tijd, dus doe zeker mee, ook al heb je school. Als je Fifa 06 op je PC hebt, en je hebt wel een mooie goal in herhaling, maar je weet niet hoe je het kan opnemen. Dan kun je het met Fraps doen. Kijk hier eens hoe je dat doet. Dit topic blijft twee weken open voor jou vragen, daarna wordt het gesloten. Na die twee weken wordt er een Stemtopic geopend. Daar kun je jouw stem uitbrengen. Bewerkt: 4 september 2006 door Jon-asses
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Leuk idee. Ik heb Fifa 06 op de PSP dus dan word het een beetje onduidelijk. Ik hoop snel veel filmpjes te zien!
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Helaas is deze contest géén succes geworden en word hij gesloten. Op aanvraag sluit ik dit Topic dus. Hopelijk worden de volgende Contests wel een succes.
Recommended Posts