Grove St. Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) He, Ik krijg dit als ik op de helft ben met het install. van disc 1 Install. Wat moet ik bij path invullen? Bewerkt: 2 september 2006 door Grove St. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Niks. Je moet gewoon Cd 2 erin doen en dan op 'Ok' drukken. Die 2e Cd bevat de audio bestanden van het spel. Ik weet zelf niet eens waar path voor staat. Ik denk dat je daarmee een link kan geven naar de 2e CD als je die erin hebt gedaan. @ Grove St. hieronder; Cd 1 eruit halen en dan Cd 2 erin stoppen. Verder niks doen, ook niet met die path. Als je gewoon op 'Ok' drukt gaat de instalatie gewoon verder. Bewerkt: 2 september 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Maar moet je dat doen of alleen op ok drukken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 @ Grove St. hieronder; Cd 1 eruit halen en dan Cd 2 erin stoppen. Verder niks doen, ook niet met die path. Als je gewoon op 'Ok' drukt gaat de instalatie gewoon verder. Klopt, maar als hij klaar is.. en ik klik op de icon met cd "Play", dan kan ik een uur wachten maar dat cd'tje dat aan je aanwijzer van je muiszit blijft draaien.. Ook kan ik dan de cd niet meer uit men pc halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.