DdJDean Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ik fantaseer dat gta 4 zich in liberty city zal gaan afspelen.. maar dit keer in het jaar 2007.. ik fantaseer over tornado's die over de berg bij shore side vale trekken... die je kunnen doden van klein tot groot en levensechte wolken.. en dat de wereld word uitgebreid bij de cochrane dat en achter die berg.. en dat de maffia alle gebieden van de andere gangs gaat innemen met tegenhangers van de politie.. allemaal leuke fantaseringen, maar ik heb het gevoel dat het weer in liberty city zich gaat afspelen omdat dit verre weg de meest voorkomende stad in de gta's is.. ik vind eigenlijk dat ze het niet kunnen maken (het zal waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren hoop ik ) Bewerkt: 21 oktober 2007 door DdJDean Reageren
henk_jan Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 volgens mij denk jij teveel ...zoveel zon was er niet vandaag, dus een zonnesteek kan het niet zijn! Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 waarom zouden ze zo`n kleine map gaan gebruiken? Ik denk dat ze een nieuwe map doen Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ja toch? (ik denk eerder een paar flitsende steden die gloednieuw zijn) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Het lijkt me veel vetter als ze Liberty City, Vice City en San Andreas opnieuw gaan gebruiken. Dat je dan een vliegtuig pakt en dan bijvoorbeeld uit San Andreas naar Vice City vliegt ofzo. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) doe mij maar een nieuwe stad/staat/land/continent/planeet/zonnenstelsel/helal/gewoon alles nieuw Bewerkt: 3 september 2006 door Dikbuik Reageren
gang leone Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 liberty city saai dat kan niet Reageren
Ben007 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 lijkt me saai omdat je dan alles al hebt gezien en je dus niet meer iets neiuw kan ontdekken Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 alstublieft zeg géén liberty city met die grauwe troep, ik denk dat ze Gta IV echt niet gaan verneuken met Liberty city erin Gta IV word een hele nieuwe deel van Gta dus het word een totaal nieuwe stad en ik wil ook geen Sanandreas enzo en stukjes der van erin zien lijkt me echt saai ik weet wel 100% zeker dat Gta IV een heel nieuwe stad word en dat hoop ik ook Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Waarom zou het verneukt wezen als ze Liberty City erin stoppen. Rockstar is trouwens erg trots op hun Liberty City, dus niet lopen kutten. Reageren
Preddy Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 LC was aardig, maar om opnieuw alleen daar te zijn zou saai worden. Kan net zo goed een andere stad ervoor nemen, opnieuw alles in elkaar zetten moet toch. Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Waarom zou het verneukt wezen als ze Liberty City erin stoppen. Rockstar is trouwens erg trots op hun Liberty City, dus niet lopen kutten. ik weet het R* is er trots op maar waarom zou R* nog een keer Liberty City erin stoppen ? als we al 2 Gta,s? hebben met Liberty city en het is mijn menig hoor ik vind Liberty City gewoon niet zoveel aan omdat ik niet van de stad hou enzo Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 libert city wat saaaaaaaaai als je eleenmaar liberty city gebruikt dan word het ook maar saai het kan wel zo zijn dat rockster games newyork zo varzot is op ny dan word ik gek maar ik las ergens al dat het nog nees in de usa af gaat spelen ik denk dus gta tokia city (gta tokio city) dat zou pas vet zijn Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Waarom zou het verneukt wezen als ze Liberty City erin stoppen. Rockstar is trouwens erg trots op hun Liberty City, dus niet lopen kutten. ik weet het R* is er trots op maar waarom zou R* nog een keer Liberty City erin stoppen ? als we al 2 Gta,s? hebben met Liberty city en het is mijn menig hoor ik vind Liberty City gewoon niet zoveel aan omdat ik niet van de stad hou enzo 2 zei je? Reageren
DdJDean Geplaatst: 8 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2006 het is tijd voor een nieuwe stad idd, maar ik heb zo'n gevoel dat ze vastgeroest zijn aan liberty city Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.