Jump to content

GTA IV Liberty City - 2007 ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Liberty city is niet saai maar het is een stad ik denk dat het een heel land gaat worden net als san andreas met 5 steden ofzo liberty city is veel te klein

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DdJDean

10

• ArticLight

3

• San_Andreas_Nigga

2

• Preddy

2

Geplaatst:

ja dat hoop ik ook... gewoon de hele map van san andreas moet stad zijn en dan nog platteland en een mooie heldere zee. dus als gta iv 3x zo groot als san andreas word ben ik al tevreden :bier:

Geplaatst:
ja dat hoop ik ook... gewoon de hele map van san andreas moet stad zijn en dan nog platteland en een mooie heldere zee. dus als gta iv 3x zo groot als san andreas word ben ik al tevreden :bier:

Dit is volgens mij niet het geval :N Ik heb ergens gelezen dat gta IV kleiner wordt dan SA. Maar, dan heb je ook heel veel functies, betere graphics enz.

Geplaatst:

kleiner? nouja goed, maar das eigenlijk wel jammer.. de playstation 3 kan de grootte van sa makkelijk aan!

de ps2 wankelt met sa.. ik snap niet waarom ze het kleiner gaan maken (gerucht ofzo ?) of gaan we weer richting liberty city :puh:, maar dan met wel heel veel mogelijkheden :puh:

Geplaatst:

Dit is volgens mij niet het geval :N Ik heb ergens gelezen dat gta IV kleiner wordt dan SA. Maar, dan heb je ook heel veel functies, betere graphics enz.

kleiner? nouja goed, maar das eigenlijk wel jammer.. de playstation 3 kan de grootte van sa makkelijk aan!

de ps2 wankelt met sa.. ik snap niet waarom ze het kleiner gaan maken (gerucht ofzo ?) of gaan we weer richting liberty city :puh:, maar dan met wel heel veel mogelijkheden :puh:

Het wordt waarschijnlijk kleiner, maar met super-duper mooie graphics, textures, models enz. En dat neemt natuurlijk veel ruimte in beslag. Daarom wordt het waarschijnlijk kleiner. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Liberty City, Vice City, San Andreas en een andere nieuw stad in 1 game. Dat zou vet zijn :puh:

Eerder onrealistisch. Hoe zouden San Andreas, Liberty City, en Vice City nog in 1 keer bij elkaar kunnen komen? Dat lijkt me ook best saai. Doe mij maar gewoon een geheel nieuwe stad!

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst: (bewerkt)

Liberty City, Vice City, San Andreas en een andere nieuw stad in 1 game. Dat zou vet zijn :puh:

Eerder onrealistisch. Hoe zouden San Andreas, Liberty City, en Vice City nog in 1 keer bij elkaar kunnen komen? Dat lijkt me ook best saai. Doe mij maar gewoon een geheel nieuwe stad!

het klimaat past niet want liberty city heeft net zoiets als nederland, vice city een tropisch klimaat & san andreas ook andere dus dat past niet realistisch in 1 spel..

wat ze wel kunnen doen is dat je vliegreizen kunt boeken naar vice city san andreas & liberty city.. maar dat je dat dan niet in 1 map ziet maar verschillend

Bewerkt: door DdJDean
Geplaatst:

het klimaat past niet want liberty city heeft net zoiets als nederland, vice city een tropisch klimaat & san andreas ook andere dus dat past niet realistisch in 1 spel..

wat ze wel kunnen doen is dat je vliegreizen kunt boeken naar vice city san andreas & liberty city.. maar dat je dat dan niet in 1 map ziet maar verschillend

Natuurlijk is t onrealistisch, en ik snap heus wel dat t niet kan maar het zou wel leuk zijn.

Geplaatst:

of ze maken GTA: Lowlands

een verhaal wat zich geheel afspeelt in nderland. met wietplantages en hoerenhuizen die je kan kopen enzo.. in plaatst van cocaine word er dan veel geld betaalt voor wiet enzo.. je weet wel :puh:

en dat je bij een missie een dijk moet laten doorbreken om een bouwplan te verijdelen ofzo. :puh:

Geplaatst:
Mij lijkt het echt super saai als gta zich in nederland afspeeld-_-'

Tja, ik begrijp ook niet wat mensen hier in zien. :puh: Het zou b.v. wel leuk zijn dat je even in een missie naar Amsterdam gaat, zoals in SA je naar Liberty City ging.

Anyway, wat mensen wel weer vergeten is dat Liberty City er totaal anders uit ziet met next-gen graphics. :Y En dus ook een stuk realistischer zal zijn.

Geplaatst:

ja, maar doe mij maar een hele nieuwe stadt.

dat is veel leuker en je kent de stad nog niet. er dan nog veel meer te ontdekken enzo. :)

Geplaatst:

van sa naar amsterdam?? wie in amerika kent amsterdam nou :? nouja goed ik begrijp het wel en het zou wel leuk zijn...

eigenlijk denk ik dat het in londen gaat afspelen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...