Jump to content

GTA IV Liberty City - 2007 ?

Recommended Posts

Geplaatst:
van sa naar amsterdam?? wie in amerika kent amsterdam nou :? nouja goed ik begrijp het wel en het zou wel leuk zijn...

eigenlijk denk ik dat het in londen gaat afspelen..

Ze kennen Amsterdam echt wel daar, namelijk van de mooie grachten en prachtige musea, die ze onderweg zien naar een bepaalde "shop" icon_rolleyes.gif.

Maar verder denk ik ook dat het London wordt, enige overgebleven rl stad die al eerder in een GTA kon worden gevonden.

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DdJDean

10

• ArticLight

3

• San_Andreas_Nigga

2

• Preddy

2

Geplaatst:

bedenk ook dat als je een bepaalde stad zegt dat er in de een weinig criminaliteit is en in de ander juist veel.

het kan niet zo zijn dat in rome allerlei soorten gangs zitten

Geplaatst:
wat dacht je van Honkong?

is weer iets nieuws. 8)

ik weet niet of daar veel gangs zijn, denk het wel.. allemaal chinesen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ben maar zeker dat er in GTAIV geen stad zal terug komen :-(

Het mooiste uit gta vind ik nog wel dat elke gta weer iets had te maken met de ander,

het was een totaal ander verhaal maar alles past mooi in mekaar!

en daarom moest ik toch even slikken toen ik las dat rockstar de trilogie afsloot

en verder ging met iets nieuws!!! :N:-(:{

Bewerkt: door Smeets
Geplaatst:

Helaas moet ik Smeets gelijk geven..

R* zou de trilogie afsluiten, dus beginnen inderdaad met een nieuw concept...

Dus hoop ikzelf er niet TE erg op dat het een stad wordt..

Geplaatst:

misschien is dat wel jammer ja, maar wie weet word dat wel veel leuker! Ik vind eigenlijk dat ze de trilogie moeten afsluiten met GTA IV Londen dan hebben ze alle steden gehad die in gta 1, Gta londen (hopelijk)

en gta 2 speelt zich ''ergens'' af

Geplaatst: (bewerkt)

kijk waarschijnlijk is het zo..

Grand Theft auto: Liberty city

Vice City

San Andreas

waren allemaal delen van GTA 1 ( de eerste gta ) alleen dan in 3d.. de stories.. van de psp zijn gewoon toevoegingen van het verhaal lijn.

waarschijnlijk gaan ze nu verder met delen te maken van GTA 2 onder anderen Grand theft auto 4

maar naar mijn gevoel gaan ze een beetje de kant op van het mexicaanse.. Wat schitterend zou worden i.v.m de nieuwe engine .. van vooral de ps3....

Rockstar heeft trouwens Verklaart dat ze waarschijnlijk dezelfde engine gaan gebruiken als

TABLE TENNIS... http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=24715960

dat ze Grand theft auto londen gaan maken als eerst op de next gen lijkt me sterk.. want veel mensen zullen dan denken dat de oude gta sweer weg is .. Over Londen gesproken mensen.. De nieuwe The Gateway op de ps3 speelt zich in amsterdam af kijk ook daarvoor op www.gamespot.com

Bewerkt: door kiefer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...