klubie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Sinds een week krijg ik zulke vreemde fouten in de graphics. Overigens kan ik wel gewoon doorrijden of lopen als het lijkt alsof de weg in een vreemde hoek wegbuigt. Ik heb al een herinstallatie gedaan, wat niet werkt. Ook het veranderen van graphics instellingen maakt niet uit. De videokaart wordt niet heel heet, in de 40 graden, dus daar ligt het probleem ookniet. Heeft iemand een idee waar dit probleem mee te maken kan hebben? videokaart: ati radeon 9600xt, laatste catalyst drivers processor: pentium 4 2.8 Ghz win xp pro sp2 2x 512 mb geheugen asus p4s800de deluxe moederbord. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) 2x 512 mb geheugen ik hoop voor je dat je daar je RAM geheugen mee bedoelt en niet het vaste wat je op je pc nog vrij hebt anders heb je wel heeel weinig geheugen meer over en waarschijnlijk dus een probleempje Bewerkt: 2 september 2006 door Dikbuik Reageren
ikt Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Verwijder in ''C:\Documents and Settings\*je naam*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files'' het bestand gta_sa.set Lukt dit niet, dan : Instaleer je game opnieuw. Lukt het niet, doe dan je drivers. Ik denk dat het bij de drivers ligt, awnt ik had eerst een uberslechte videokaart, en ColinMcRaeRally04 zag er ook zo ongeveer uit. Reageren
klubie Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Dank voor je tip ikt, maar het werkt helaas niet. Nieuwe drivers en het verwijderen van die file hebben dezelfde vage graphics tot gevolg... Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) ik heb die sjit ook gehad bij een ander spel (Battlefied 1942)..je moet eens proberen: 1) vernieuwingsgraad van je monitor aanpassen (bijv. 75Hz ipv 80Hz) 2) de schermresolutie aanpassen (niet ingame, maar als je op t bureaublad zit) dat heeft toen bij mij geholpen! ps. en nee, ik heb geen slechte 3d-kaart Radeon Pro 256MB en 512mb ram 2,8Ghz AMD Sempron ps.2 dit probleem kan ook voorkomen als je geen origineel spel hebt Bewerkt: 4 september 2006 door Shaguar87 Reageren
erikjuh Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 heb ik ook gehad, ik weet niet of je xp hebt met service pack2 zo niet moet je effe service pack 2 installen. werkte bij mij ook! Reageren
moshtaq Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 hoi ik heb hetzelfde als klubie kan iemand uitleggen hoe ik het kan maken ik ben niet so goed in pc dus daarom pleas help mij Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 hoi ik heb hetzelfde als klubie kan iemand uitleggen hoe ik het kan maken ik ben niet so goed in pc dus daarom pleas help mij Heb je goed bovenstaande reacties door gelezen en geprobeerd? Als geen van de tips hierboven werken moet je even je driver van je video kaart update, dit doe je door eerst te kijken wat voor video kaart je hebt: Deze computer>Systeeminformatie weergeven>Apperaatbeheer>Beeldschermadapters. Succes Reageren
Marius Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Dit is precies het probleem waarom ik 2 van mijn 3 ATi videokaarten terug heb moeten laten sturen en heb laten repareren. Als ik jou was zou ik eerst kijken of je drivers goed zijn geïnstalleerd en dan GTA SA opnieuw installeren. Als je dan nog steeds problemen hebt, dan heb je grote kans dat je videokaart stuk is. Reageren
tjah77 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hey! Misschien zou je deze patch kunnen proberen, dat lost dacht ik ook andere problemen op. Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Die patch verwijdert alleen maar een paar bugs. de problemen die hier worden besproken zijn denk ik het gevolg van de videokaart. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Het kan ook aan je videogeheugen liggen, want Ati Radeon wordt niet meer zo vaak gebruikt in de meeste PC spellen. Wat beter is, een Nvidia videokaart of geheugen installeren. Reageren
Ryuko Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik heb net GTA:SA gekocht, en ik krijg dit probleem ook. Ik denk niet dat het aan mijn videokaart ligt: ik heb meer dan een jaar GTA:VC gespeeld met dezelfde computer/videokaart, en alles liep goed. Opeens kreeg ik hetzelfde problem in GTA:VC, terwijl ik niks had veranderd ofzo. En nu ik SA heb gekocht, krijg ik hetzelfde probleem. Omdat ik altijd goed VC heb kunnen spelen, denk ik niet dat het aan m'n videkaart ligt. Ik heb drivers gedownload, SP2 is al geinstalleerd, heb een adware check gedaan, enz. Ik zal nog een keer kijken of hij t doet, maar tot nu toe heb ik geen resultaat. :l Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik heb net GTA:SA gekocht, en ik krijg dit probleem ook. Ik denk niet dat het aan mijn videokaart ligt: ik heb meer dan een jaar GTA:VC gespeeld met dezelfde computer/videokaart, en alles liep goed. Opeens kreeg ik hetzelfde problem in GTA:VC, terwijl ik niks had veranderd ofzo. En nu ik SA heb gekocht, krijg ik hetzelfde probleem. Omdat ik altijd goed VC heb kunnen spelen, denk ik niet dat het aan m'n videkaart ligt.Ik heb drivers gedownload, SP2 is al geinstalleerd, heb een adware check gedaan, enz. Ik zal nog een keer kijken of hij t doet, maar tot nu toe heb ik geen resultaat. :l Vc vraagt hele andere specificaties dan Sa. want gta sa vraagt hogere eisen aan je pc waarschijnlijk kan je pc net sa niet goed aan maar Vc wel omdat Vc lagere eisen aan je pc stelt.. Je kan even de specificaties van Vc bekijken en van Gta Sa als je ondekt dat gta hoge eisen die jou pc niet goed genoeg aan kan, is het erg jammer. Dus het heeft niets te maken met als Gta Vc het wel doet dat automatisch Sa het ook doet.. Reageren
ruby159 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Sinds een week krijg ik zulke vreemde fouten in de graphics. Overigens kan ik wel gewoon doorrijden of lopen als het lijkt alsof de weg in een vreemde hoek wegbuigt. Ik heb al een herinstallatie gedaan, wat niet werkt. Ook het veranderen van graphics instellingen maakt niet uit. De videokaart wordt niet heel heet, in de 40 graden, dus daar ligt het probleem ookniet.Heeft iemand een idee waar dit probleem mee te maken kan hebben? videokaart: ati radeon 9600xt, laatste catalyst drivers processor: pentium 4 2.8 Ghz win xp pro sp2 2x 512 mb geheugen asus p4s800de deluxe moederbord. dit had ik ook ik heb ook een topic gepost maar volgens mij is die er nu niet meer maar iniedergeval je moet je videokaart updaten ik denk op www.ati.nl of zo of google even dat hielp bij mij sins dien nooit meer last ervan gehad succes ik heb het topic gevonden *topic* Bewerkt: 28 oktober 2006 door ruby159 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.