Koen_92 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Hoi, Hoe maak je een skin voor GTA san andreas? Voor gta vc kan ik het wel maken (in de map skins), maar die map bestaat niet meer bij gta sa. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Hoi Koen, dat was inderdaad een erg leuke optie die zich tot Vice City kende. Maar helaas is dat niet meer mogelijk in San Andreas, daarvoor is in de plaats een soort kleding optie gekomen. Je kan naar winkels door de hele stad om daar je kleding te kopen. Mensen kunnen dus niet meer zo maar een skin maken en die gebruiken tijdens het spel, maar er is wel een mogelijkheid. Alleen die is heel moeilijk, dan moet je de plaatjes van Cj vinden en die is helemaal in stukken en verspreid over de GTA3.img file. Helaas ik had het zelf ook anders gewilt, maar dat zit er voor dit spel niet in. Of je moet een professional wezen op het gebied van modding. Snap je? Ik hoop dat je het begrijpt. Mocht er naast dit nog iets anders zijn zeg het gerust! Reageren
Koen_92 Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 okj, jammer het is dus helaas niet mogelijk. En modden heb ik nog nooit gedaan, dus zo lukt het me ook niet. Bedankt, Groetjes, Koen P.S. Is er ook een manier om de skins van gta III in gta vc te gebruiken? (en andersom). Ik heb het geprobeerd, alleen worden claude en tommy dan een beetje misvormd. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Hoi Koen, dat was inderdaad een erg leuke optie die zich tot Vice City kende. Maar helaas is dat niet meer mogelijk in San Andreas, daarvoor is in de plaats een soort kleding optie gekomen. Je kan naar winkels door de hele stad om daar je kleding te kopen. Mensen kunnen dus niet meer zo maar een skin maken en die gebruiken tijdens het spel, maar er is wel een mogelijkheid. Alleen die is heel moeilijk, dan moet je de plaatjes van Cj vinden en die is helemaal in stukken en verspreid over de GTA3.img file. Helaas ik had het zelf ook anders gewilt, maar dat zit er voor dit spel niet in. Of je moet een professional wezen op het gebied van modding. Snap je? Ik hoop dat je het begrijpt. Mocht er naast dit nog iets anders zijn zeg het gerust! nou, zo moeilijk is dat veranderen van de txd ook weer niet. er zijn veel tutorials van waarbij jij het makkelijk kan leren, en als je het dan eenmaal begrijpt is er niks moeilijks meer aan(je moet wel inspiratie hebben om iets moois te maken en met photoshop of paint enz kunnen werken en dus niet zoals ik ). alleen die hoofdjes aanpassen is wel lastig, omdat ze zo raar getekent zijn. je kunt het iniedergeval proberen te leren. niet geslagen is altijd mis Bewerkt: 3 september 2006 door Dikbuik Reageren
Koen_92 Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Waar zou ik dat dan kunnen leren? Reageren
Davina020 Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Waar is Vice city kan je een skin kiezen dan? Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Dit soort vragen kun je beter in het Vice City forum stellen, maar omdat het toch iets weg heeft van een skin maakt het verder ook niet uit hoor Davina020. De skins in Vice City zijn dus eigenlijk gewoon plaatjes deze kun je vinden in de volgende map: 'Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins'. Als het goed is zie je daar standaard 1 afbeelding je kunt hem herkennen aan het Hawai shirt dat is dus de skin van Tommy Vercetti. Dat lijkt me ook logish, want hij is immers de hoofdrol speler van het hele verhaal. Dan moet je een Skin gaan downloaden, want je wilt hem immers aan gaan passen ga daarvoor naar 'deze' website. Soms ligt deze website eruit dus je moet het net even treffen dan ga je zoeken op Gta Vice City Skins. Als je er één gevonden hebt moet je die downloaden door op Downloaden te drukken. Je haalt vanaf dat moment de archieven/bestanden binnen meestal zit het verpakt in een .zip of .rar deze open je met de daarvoor bestemde programma's. Als er een plaatje in het .zip / .rar pakket zit ben je op het goede spoor. Plaats die afbeeldingen in de eerder genoemde map namelijk; 'Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins'. Als je dat gedaan hebt start je Vice City op. Dan ga je naar Options > Player Skin Setup. Klik dan de desbetreffende skin aan en je zult zien of hij goed werkt aan de linker kant van het scherm. Als dat werkt druk je op: Use Skin. Laad nu jou Savegame door middel van Load Game en je zult zien dat je succesvol een skin geinstaleerd hebt! Ik heb ook nog even wat afbeeldingen voor je gamaakt zodat het mischien iets duidelijker is. Als er nog wat is kan je het gewoon zeggen hoor! ~ Klik op een plaatje voor een vergroting! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.