JelleVD Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik zou graag een mod willen maken waarbij ik de peds ga aanpassen maar in welk bestand zitten de Textures van de Peds? JelleVD PS. Als je mee wilt helpen reageer dan even. Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ik weet niet echt zeker maar ik dacht in Gta3.img hij zit in deze map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models dan moet je hem gewoon openen met de txtviewer en dan kan je ze zien succes nog Bewerkt: 2 september 2006 door nick11123 Reageren
JelleVD Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Okee bedankt Nick, nu zoek ik nog mensen.Heb je intresse?Laat dan even een berichtje achter! JelleVD Reageren
Evan Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 als je de gta3.img opent(klik voor plaatje) en zoekt naar player kun je de dff en txd eruit halen die is nie wat je precies zoekt geloof ik maar hier mee kon je aanpassen dat als je golf kleren aantrekt het er heel anders uitziet of met zmodeler en andere programmaatjes je mannetje aan passen ik denk dat dit niet was wat is wat je zoekt maar de peds kon ik niet vinden als het niet goed is zeg het maar hoor suc6 Reageren
cekeu Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 idd ze zitten in de img tool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.