westerb Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik weet dit spel gaat om missies te spelen maar ik haat ze. is er een cheat om bijv. alle missies uitespelen?. ( voor ps2) ik doe normaal met cheats never wanted en dan vlieg ik overal heen maar je kan nix in die andere steden... Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Was dat maar waar...Cheats maken de game wel makkelijker, maar je kan geen missie('s)overslaan. Dus, dat word toch spelen denk ik. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) In het Save Game aanvraag topic kan je een missie door iemand anders uit laten spelen. >>> Door .Levi.: Alleen jammer genoeg heeft hij een Ps2 dus gaat het niet gemakkelijk. Bewerkt: 2 september 2006 door .Levi. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Anders zou het wat té gemakkelijk worden hoor...... Reageren
NIELS_ Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ik weet dit spel gaat om missies te spelen maar ik haat ze.is er een cheat om bijv. alle missies uitespelen?. ( voor ps2) ik doe normaal met cheats never wanted en dan vlieg ik overal heen maar je kan nix in die andere steden... Waarom zou je dat niet doen, je komt tijdens missies er ook achter wat je allemaal kan... Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 als je geen missies wilt doen waarom heb je SA dan gekocht? dat begrijp ik niet. het hele spel draait om missies en als je voor het kopen even een review leest dan weet je dat ook dus kom je niet voor een verassing te staan. als je missies haat kun je beter Kabouterplop in Plopsaland kopen, geen missies, wel zo prettig! Reageren
megamaggot Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Je kan het spel ook kopen om de vrijheid die je hebt,zoveel vrijheid heb je in een ander spel niet hoor. greetz,MM Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ja, als je alleen missies het in SA, en sowieso alle GTA series, was de charme eraf. Daarom staat GTA toch bekend? Free Roaming. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 ik vind de missies wel grappig. van mij had die storyline nog veel langer mogen zijn. toen ik SA uitgespeeld had vond ik er niks meer aan, todat mta uitkwam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.