Jump to content

Gun

Talietje

Gun  

35 leden hebben gestemd

1. 1. is het een tof spel?

• ja, héél tof
      8
    • gewoon leuk
      16
    • beetje tof
      4
    • nee, helemaal niet
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Killerfist slaat de spijker op zijn kop, na de story line te hebben gefinished is er niet veel meer aan, dus wel een cool spel maar dan wel voor 1x.

Geplaatst:

ik hoor van veel mensen dat die storyline in 10 uurtjes uitgespeeld is en dat het daarna vet saai is :)

ik heb hem een uurtje gespeeld maar vond het echt saai :-(

:cya:

Geplaatst:

ow, ok dan koop ik hem niet, maar weet er iemand nog een spel dat eigenlijk ongeveer net het zelfde is als gun maar dan nog vele toffer?

Geplaatst: (bewerkt)

GTA San Andreas, het speelt zich alleen af in de jaren 90 van de 20ste eeuw en niet in 1850 :)

ojah en de paarden zijn vervangen voor auto's

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:
ow, ok dan koop ik hem niet, maar weet er iemand nog een spel dat eigenlijk ongeveer net het zelfde is als gun maar dan nog vele toffer?

Bof jij even, er komt een game aan die naar mijn idee hartstikke vet word. Hij heet Call of Juarez en hij speelt zich net zo als GUN ook af in het wilde westen, ik heb al een paar screens gezien en hij word vet. Ik wacht er ook op, hij komt over een paar dagen uit geloof ik. Je kan eventueel ook een demo downloaden. Check >hier< wat screenshots, en download >hier< de demo. En bekijk >hier< een preview van de game. Hij zal in de loop van de maand uitkomen denk ik.

En GUN zelf het is een best leuk spel ook al is hij wat kort, ik heb hem 2 keer uitgespeeld en ik vind dat er best een leuke verhaallijn inzit met leuke missies. Als je hem wil kopen kun je nog even wachten totdat de prijs wat beter is, ik zou dan eerst Call of Juarez kopen.

Geplaatst:

gun is gewoon veel tekort. het idee was gtasa na te bootsen maar dan een eeuw ofzo terug. het is de bedoeling om de storyline uit tespelen en dan de extra missie's uitspelen. zoals paarden terug naar de boerderij brengen en die wolf neerknallen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het spel Gun op de Playstation2.

En in het algemeen is het een leuk spel.

Maar zoals iedereen al zegt is er niet veel meer te doen zodra je hem hebt uitgespeeld.

Dat is het enigste nadeel.

• 4 weken later...
Geplaatst:

kheb gun voor xbox gespeeld bes wel tegek spel vooral met paarden rijden enz. heel leuk gemakt en mooie animaties

Geplaatst:

Het spel is idd heel leuk. Het is wel hard, en het duurt niet zo lang. De laatste eindbaas is wel heel moelijk, maar het was me gelukt :) . Je kan idd niet heel veel doen als je dat gehaald hebt, maar ik vond het spel zo vet dat ik gewoon de hele tijd met m'n paard door de woestijn bleef rennen, dat blijf gewoon echt vet :Y Het is niet zo groot als gta, maar zeker waard om te kopen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...