erterer0 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Hoe kun je in gmax de poly`s in je object tellen? En hoeveel mogen er maximaal per object in San Andreas? Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Tools (hamertje in toolbar rechts), more, polygon counter. Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Zijn 4007 poly`s te veel? Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ja, SA mag maximaal ~1200 poly's in de COL hebben. In de DFF kan hij ~3000, maar dan moet je een extreem low-poly COL hebben (~300). Bij auto's ligd dit heel anders en mag de COL maar 20 poly's hebben en de DFF mag meer dan 110 000 poly's hebben.JVT, de bekendste GTA auto, moddeler zijn gemoddelde Hummer heeft ~110 000 poly's.Dus dat is een bewijs.Als je DFF/COL te veel poly's bevat, kan je hem beter opsplitsen. Dit die je door een deel van het model te selecteren, en dan te Detachen. En dan te mappen met Map IO zodat hij ingame past. Vriendelijke Groeten, DaBeast Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Maakt de groote van het object ook nog uit? Want ik had laatst iets gezien dat je object maximaal 256x256 groot mogt zijn. Hoe zat dit allemaal? Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb een eiland met 2600 poly`s, maar welke collison moet ik selecteren col1 2 of 3? Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Bedankt Mijn oude eiland is ingame SUPER buggy, niet meer normaal, ehhhrrr buggy... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.