Jump to content

Poly`s in het object?


Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, SA mag maximaal ~1200 poly's in de COL hebben. In de DFF kan hij ~3000, maar dan moet je een extreem low-poly COL hebben (~300). Bij auto's ligd dit heel anders en mag de COL maar 20 poly's hebben en de DFF mag meer dan 110 000 poly's hebben.JVT, de bekendste GTA auto, moddeler zijn gemoddelde Hummer heeft ~110 000 poly's.Dus dat is een bewijs.Als je DFF/COL te veel poly's bevat, kan je hem beter opsplitsen. Dit die je door een deel van het model te selecteren, en dan te Detachen. En dan te mappen met Map IO zodat hij ingame past.

Vriendelijke Groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Maakt de groote van het object ook nog uit? Want ik had laatst iets gezien dat je object maximaal 256x256 groot mogt zijn. Hoe zat dit allemaal?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...