Tha-Ran Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 hey ik heb een vraag , eens in de zoveel tijd zie ik een quad bike in Las Venturas in de woestijn met hydraulica en nitro en ik vraag me af of dat wel bij het spel hoort en voor alle duidelijk eid ik heb GEEN CHEATS HEB GEBRUIKT greettzzzzz, roneri Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Dat lijkt me niet echt een Bug (fout) als jij op een quadbike zit en je hebt Nitro ergens gekregen ik zou niet weten hoe je er aan kan komen in het spel, maar op spellen zoals MTA kun je Nitro op pakken en dan heeft zo'n Quad wel degelijk Nitro. En in het spel hebben blijkbaar sommige mensen die op Quads rijden een nitro aan boord en daardoor zie je dat, maak je er maar niet zo druk om dat is volgens mij echt geen bug (fout) ik denk eerder aan een kleine logica. Het kan wezen dat ze het voor de grap hebben gedaan of ze hebben gewoon ingesteld dat bepaalde voertuigen soms nitro hebben. En dan hebben ze mischien niet goed na gedacht, want een quad kan volgens mij geen nitro hebben in de Single Player, maar verder zou ik het niet weten. Ik hoop dat je nu iets meer weet. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) ja maar nu weet ik niks over die hydraulica greetzzz,roneri ow ja vergeten te zeggen ik heb hem op de ps2 Bewerkt: 3 september 2006 door roneri Reageren
moechy Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 hey ik had met een grasmaaier nitro en hydraulica en ik heb het ook op de ps2 Reageren
ikt Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Volgens mij is dat gewoon een foutje. Ik zie soms een lowrider met hyrdaulics, en soms zonder. Misschien hebben ze perongelijk de data van de quadbike/grasmaaier verwisseld met een lowrider. Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Volgens mij is dat gewoon een foutje. Ik zie soms een lowrider met hyrdaulics, en soms zonder. Misschien hebben ze perongelijk de data van de quadbike/grasmaaier verwisseld met een lowrider. Nou dat lijkt me sterk, als dat zo zou zijn namelijk, dan zouden alle quadbikes etc. hydraulics moeten hebben, en geen één lowrider. Ik denk niet dat het een fout of iets dergelijks is. Mischien gewoon een extra'tje, omdat je normaal quadbikes niet kan tunen etc.. Wanneer je de code van funhouse doet, rijden er ook quads met hydraulics+nitro rond. Als je die code zou hebben gebruikt, zou het daar van kunnen komen. Volgens mij niets speciaals. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Grasmaaier???? Is die er? Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Grasmaaier????Is die er? Er is een klein grasmaaiertje, in de buurt van Madd Dogg's Mansion. Hij staat bij iemand in de tuin. Maar naar mijn weten kan je er niet in rijden. Kaartje in aanmaak.. Bewerkt: 3 september 2006 door Scooter Reageren
NIELS_ Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ja kijk maar op wikigta, de mower heet die Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 cool, dit wist ik ook niet. hij rijd alleen irritant en maait het gras niet Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Volgens mij is dat gewoon een foutje. Ik zie soms een lowrider met hyrdaulics, en soms zonder. Misschien hebben ze perongelijk de data van de quadbike/grasmaaier verwisseld met een lowrider. Nou dat lijkt me sterk, als dat zo zou zijn namelijk, dan zouden alle quadbikes etc. hydraulics moeten hebben, en geen één lowrider. Ik denk niet dat het een fout of iets dergelijks is. Mischien gewoon een extra'tje, omdat je normaal quadbikes niet kan tunen etc.. Wanneer je de code van funhouse doet, rijden er ook quads met hydraulics+nitro rond. Als je die code zou hebben gebruikt, zou het daar van kunnen komen. Volgens mij niets speciaals. ja maar ik heb een save game zonder cheats (voor een wedstrijd uit mijn buurt) en ik heb een zekere cheat 'funhouse' niet gebruikt Reageren
Scooter Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Waarschijnlijk is het wel gewoon expres in het spel gezet door Rockstar. Omdat je anders nooit quadbikes kunt tunen. Een soort extra'tje mischien wat ik al eerder zei.. Reageren
Jantje III Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 Grasmaaier????Is die er? er staat er eentje in vinewood bij iemand in de tuin Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 dit komt bij meer voertuigen voor, denk aan de sandking bij the big ear. daar heb je dit ook. dit is een bonus auto als je het mij vraagt. een zelfde auto maar dan met iets speciaals. soms heeft hij dit en soms niet. dit zou rockstar niet per ongeluk hebben gedaan, veel bugs zijn namelijk gefixed op de pc en xbox versie, kijk naar de san andreas tatoo palor. die kan je alleen via de verborgen interriors vinden. meer informatie daarover vind je hier: ja hier ja... Klik nou maar maar omdat dit ook voorkomt op de pc en xbox versie, tenminste, als ik zo zie... Reageren
airwolf Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 ja heb iik ook het is ech humor met een grasmaaier hehe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.